Los bericht bekijken
Oud 22 april 2017, 10:06   #359
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik hield van mijn land.
Er is onderweg iets mis gegaan.
Ik denk niet dat ik in Nederland dezelfde problemen zou gehad hebben als in België. Hier mag niets, iedereen is zuur en het uitzicht is grijs. Geen vooruitzichten. De rotvaart waar mijn cultuur zich aanpast op de islam is teisterend.
Wat er mis is gegaan is niet zo moeilijk te verwoorden.
Toen ik een jaar of 18 was, had België 1 regering en betaalde wij ongeveer 1/4 van ons inkomen aan belastingen.
Daarvoor kregen de burgers heel veel terug.
Als buitenlander kwam je België niet binnen zonder de nodige papieren en moest je niet hopen hier gratis te komen leven.
In die tijd heerste de koude oorlog nog en moesten jongens nog hun dienstplicht volbrengen.
Om Belg te worden en dus stemrecht te bekomen, moest je aan zware verplichtingen voldoen.
Maar ergens in 1993 kwam er eerst een paars/groene regering en daarna een paarse regering die ons niet alleen de snel-Belgwet, maar ook nog eens onzin over verkoop van staatseigendommen door de strot joeg.
Rood wilde groener zijn dan groen en groen wilde roder zijn dan rood.
Hierdoor kregen we een toeloop van asielzoekers die hier op onze kosten kwamen leven en energierekeningen die niet te betalen zijn.
Blauw dacht enkel aan zijn eigen bankrekening en verkocht de burger zijn bestaanszekerheid aan het kapitaal.
Nu willen de Chistelijke politici nog heiliger zijn dan Christus en tonen dat hij nog niet solidair genoeg is geweest,
maar wel met het geld en de levensruimte van de kiezers.
Daarnaast kregen we ook nog eens 5 extra regeringen door de strot gejaagd, politici die ook nog eens leven op de kosten van de kiezer.
En kregen we ook nog eens te horen dat we wettelijk verplicht zijn om de natuurwet rond zelfbehoud op te geven, wie deze natuurwet durft toe te passen mag zich gaan verantwoorden op de rechtbank en die in zijn geldbeugel grijpen om enkele ambtenaren hun loon te bekostigen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden