Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2017, 06:54   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hooguit 10%, en het is diezelfde 10% die constant door de media wordt opgevoerd, om ons de illusie te geven dat heel die islamitische multicultuur een succes zou zijn.
De goedmenende moslim, op zich is dat al een lachtertje of niet?

Wie zijn die goedmenende moslims vraag ik mij dan af, zij die hier een job gekregen of gestolen hebben, zij die wat winkeltjes, vzw's opgezet hebben en dat niet willen zien verdwijnen?

Het gaat gewoon om veroveren en ze zien best goed dat Europa enorm zwak straat en vrij gemakkelijk te veroveren valt.

Zoals ik al eerder wist te schrijven heb ik er niets tegen hun levenswijze of wie ze ook aanbidden maar het hoort in Europa niet thuis daar ze nog steeds geen respect kunnen opbrengen op het vlak van hoe andere mensen denken, in wat anderen geloven of ook niet geloven ... het gaat gewoon om veroveren. (de geschiedenisboeken staan er afgeladen vol van)

Zolang men daar geen goede lijn gaat in weten te trekken gaat dat echt niet goed aflopen mijn gedacht.

Mijne zwartgalligheid is weer top vandaag.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden