Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2018, 11:59   #10
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ward~a2c4a95c/

Citaat:
Cafébaas getuigt over mesaanval met drie gewonden: “Dader was doodkalm. Hij leek helemaal niet verward”
Citaat:
“De man is geen klant van ons. Hij zat rustig op een bankje voor de deur, aan het water”, vertelt Gulec. “Tot hij opstond en een paar meter naar ons toeliep. Daar zat een jongeman gewoon wat te drinken en die man begon op hem in te steken. Het was vreselijk. Maar wat zo gek was: hij bleef doodkalm, die dader. Wij hebben meteen die jongen geholpen, want hij bloedde heel erg.”

Volgens Gulec bleef de dader ijzig kalm. “Iemand van ons ging erachteraan en riep tegen voorbijgangers ‘blijf bij hem uit de buurt, blijf bij die man weg’, zodat er niet nog iemand zou gestoken worden. Toch heeft hij nog twee mensen aangevallen. En hij bleef maar kalm, rustig doorlopen. Nee, ik heb hem niks horen roepen of zo. Maar dat hij verward is, wat ik lees, lijkt mij echt niet waar.”
Citaat:
Op beelden van de arrestatie die door een omstander zijn gemaakt, lijkt de man “Allahu akbar” te horen, Arabisch voor “God is de grootste”.
zelfs HLN blijft kronkelen na deze getuigenis ... de journalist durft dit zelfs niet zelf horen ...
dit wordt te belachelijk voor woorden...

Laatst gewijzigd door Anna List : 7 mei 2018 om 12:02.
Anna List is offline