Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2021, 07:43   #2
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Allen

Met betrekking op: "'Achterbaks getreiter in K&K'".

Deze draad krijgt meteen een slot, welke het niet mogelijk maakt te reageren.
Ik vind dat wel bijzonder, daar je (mag ik aannemen toch) toch gaat streven naar een oplossing. De boutade 'wie het schoentje past' vind ik eigenlijk frappant.
Beste,

Dat hebt u heel goed opgemerkt.
Het was niet de bedoeling om op dat onderwerp met een discussie te reageren, maar met een gedragswijziging, namelijk stoppen met treiteren.
Dat is de oplossing waar ik naar streef.
Desondanks ben ik blij dat u als een van de eersten 'het schoentje aantrekt'....

Citaat:
Ik heb zo eens gekeken naar de laatste dertig pagina's. En afhankelijk van hoe je dat wenst te bekijken krijgt iedereen wel minstens één paar nieuwe schoenen toebedeeld.

Verder zijn we allemaal volwassen mensen actief op een 'politiek forum', alwaar het ludieke steekspel deel van elke dag is.
U bekeek de laatste dertig pagina's, maar blijkbaar keek u niet echt goed, want wat u er uit concludeert is totaal fout.
Volwassen mensen, zegt u?
Echt?


Citaat:
Waarom grof schelden (zoals kinderen dat toen), als het ook anders kan? Meer zelfs, ik kan dat enorm waarderen. Ja, ook als dat aan mij gericht is.
Grof schelden is niet aantrekkelijk voor deelnemers, en al zeker niet voor potentiële nieuwelingen.
Citaat:
Laten we ons dus gedragen als volwassenen, en het steekspel wat meer omarmen, in de plaats van het kinderlijk weg te zetten als 'getreiter'. Mag het nog even?
Neen, beste Travis, niet alleen vraag ik u om grof schelden te laten, maar ook uw steekspelen die u blijkbaar met discussie verwart. Kortom het aanvallen op personen grof en openlijk maar ook besmuikt, achterbaks en onderduims moet stoppen.
Enkel een inteelterig geborneerd clubje insiders vindt uw 'steekspelen' leuk., maar ik verzeker u dat de meesten hier die vorm van treitereren absoluut niet kan waarderen.
Iedereen mag zijn vermeende grappigheid loslaten op de ideeën en opinies waarover hier gediscussieerd wordt, maar het constant refereren naar de deelnemers, hun vermeende achtergrond en hun eigenaardigheden moet hic et nunc stopppen.
Dat is het volwassen gedrag dat ik reeds weken en maanden probeer te verkrijgen.
Als dat niet duidelijk is, dan mag u hieronder nog eens vragen wat u te doen staat, of beter wat u vanaf nu moet nalaten om nog langer van de gastvrijheid van dit forum te mogen genieten.

De moderatie.

Laatst gewijzigd door Pontifex : 9 juni 2021 om 08:30.
Pontifex is offline