Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2021, 08:36   #5
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Het schoentje moet uiteraard ook passen comfortabel zitten. Dat is niet het geval. Want wederom legt u (zie ook onderstaande bewoordingen) de klemtoon op 'treiteren' en 'grof beledigen'. Ik durf u zelfs te vragen doorheen mijn berichten te gaan en mij eens te zeggen waar ik grof/schaamteloos beledig/scheld. Dat is een stijl waar ik niet aan mee doe. Dat is een stijl die me niet bevalt.




Ik schreef dat ik er van uit ga dat wij allemaal volwassenen zijn. Dat is heel bewust zo geschreven, omdat ik inderdaad (tot mijn spijt) merk dat wij ons bij momenten blijkbaar op de lagere school bevinden; en zelfs een kleine sneer (op basis van wat iemand zegt, dus niet op basis van wie iemand is) al voldoende is om een heel drama over te maken. Dan refereer ik inderdaad naar ons 'volwassen' mensen. We lijken dat soms helaas te vergeten.




Akkoord. Daar doe ik ook niet aan mee.



Zoals ik dus zei, grof schelden doe ik niet. Ik zal medeforummers bijvoorbeeld nooit in verband brengen met inteelt. Als volwassen man, vind ik het dan ook bijzonder jammer, dat binnen een politiek geïnspireerd forum, de grens tussen 'grof schelden' en 'het ludieke steekspel' blijkbaar heel dun is; en dat zelfs het verschil gewoon niet wordt herkent. Ik mag hopen dat ik dat mag opmerken.
Beste,

U fiets er ogenschijnlijk handig omheen maar het is héél duidelijk.
U beweert niet grof te schelden, en dat laat u inderdaad na.
Maar wat u zelf 'steekspelen' noemt, daar lijken u en enkele anderen een dagtaak, wat zeg ik: een missie van te maken op dit forum.
Nogmaals: heel fijn dat uitgerekend u hierop publiekelijk reageert (en anderen privé naar de beheerder)
U voelt zich terecht geviseerd.
Prima.
Houden zo, en stoppen met het gedoe.
Hou uw 'steekspelen' elders.
Als ik u eventueel een handje kan helpen met een tijdelijke ban of eentje van onbepaalde duur, of zelfs een definitieve, dan hoeft u het maar te vragen.

De moderatie.
Pontifex is offline