Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2021, 19:34   #28
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard Luchtvervuilings-aanval was een poging tot moord door de Rabobank + AIVD + Gemeente

De luchtvervuilings-aanval is waarschijnlijk gepland door de Rabobank (fortune 500 bedrijf met het hoofdkantoor in Utrecht) met de intentie een moord te plegen, en er lijkt sinds recent sprake te zijn van een nieuwe doodsbedreiging.

Tijdens een eco-event in Utrecht (maart 2021) werd door iemand gedreigd dat hij mensen ging neerschieten. Zoals te zien is, heeft het eco-project www.scootergids.be voor schone stadslucht een icoon van een vrouw die haar hand opsteekt. De foto van het eco-event-incident laat een vergelijkbare houding zien.

Naam: eco-event-utrecht-mrt-2021-small.jpg
Bekeken: 276
Grootte: 71,7 KB

Ik voelde mij een week lang ernstig bedreigd door misschien +40 mensen (paranormale perceptie), wat een zeer slechte ervaring was, en pas toen vond ik het nieuwsbericht. Dat kan worden gezien als een niveau van bewijs van authenticiteit van de paranormale waarneming.

Het simpele feit is dat een 'dreigement om jonge vrouwen neer te schieten' op een eco-event, vrij onzinnig is.

Kort voor de eco-event dreiging had ik een visioen waarin ik zag dat iemand een oranje map met een plan aanbood aan iemand die geheel onzichtbaar/duister was en de volgende dag werd een map (mogelijk niet dezelfde map) gedeeld met mensen van de Gemeente.

Sinds eind 2020 was er een zakelijk contact uit Amerika dat waarschijnlijk iemand van de AIVD is die betrokken is geweest bij de aanval met luchtvervuiling, of althans verbonden is met een (Nederlandse) groep mensen (Rabobank of AIVD) die de aanval heeft gepleegd. De kleur van zijn website was oranje. Hij/iemand die betrokken is bij de betreffende persoon uitte maanden lang de intentie "ik ga jou neerschieten" en "ik schiet", een zielig 'ventje'.

Er was tijdens het contact sprake van een impressie die ook aanwezig was tijdens de luchtvervuilings aanval. Telkens voordat de huisbaas in 2018/2019 met iets kwam (m.b.t. 'kwaad' doen), zag ik de betreffende impressie. Het lijkt te gaan om iemand bij de AIVD.

De intentie "neerschieten" werd ook geuit door een vrouw van de Gemeente Utrecht. Zij uitte in 2020 de serieuze intentie om mij "neer te schieten". Dat verdween na de post op dit forum. De vrouw was een week voor de dreiging tijdens het eco-event in Utrecht (tijdens het visioen van de oranje map) weer actueel m.b.t. "neerschieten" (paranormaal). Het lijkt te gaan om iemand die betrokken is geweest bij de luchtvervuilings-aanval, maar ook iemand die niet bijzonder intelligent is en zich toch opdringt (c.q. "domme koe").

Tijdens het conflict met de huisbaas toen ik mijn woning was verloren, zag ik (paranormaal) dat hij op een moment naar een 'partij' keek met de vraag "nu?" (de partij waarnaar hij keek waren de 'slechte mensen' (Rabobank/AIVD)) en dat er een negatief antwoord kwam, wat de huisbaas niet begreep. De intentie dat ik daaruit kon afleiden is dat het 'nu?' wees op een geplande actie door de AIVD.

Ik was juist lid geworden van een filosofie-forum, wat wellicht de oorzaak was dat ze hun actie uitstelden, omdat op dergelijke fora veel veteranen actief zijn van geheime diensten.


Er waren direct diverse indicaties dat er sprake was van opzet.

De luchtvervuiling werd veroorzaakt door Poolse arbeiders, jonge en opmerkelijk gezond/sportief uitziende mannen in steriele (schone) oranje pakken met de naam "Zielinski" op de achterkant van hun pak gedrukt. (wat gezien de blog Zielenknijper.nl verdacht was).

De huisbaas heeft het in feite zelf bekend door op 2 januari 2020 het volgende te beweren in zijn reactie op de aansprakelijkstelling voor de schade:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisbaas
Je wilt mij aansprakelijk stellen voor “het ongeluk”. Ik weet echt niet waar je het over hebt!
Dat er sprake was van schade is duidelijk gecommuniceerd. Er was zelfs een e-mail verzonden met als onderwerp “Stofongeluk”.

Het is onmogelijk dat de huisbaas de schade niet heeft opgemerkt, omdat het ging om zeer grove schade. Ik gebruikte ook fitnessapparaten in de kamer, dus hij moet hebben gemerkt dat de schade een ernstig probleem voor mij had veroorzaakt.

Naam: plants-300.png
Bekeken: 284
Grootte: 117,8 KB

Het was een absurde situatie en ik heb een respectvolle en afwachtende houding behouden, met als doel de mogelijke achtergrond van de aanval te achterhalen.

Terwijl een politiebaas en de gemeente Utrecht zich in het conflict mengde, werd de huisbaas gewelddadig (mijn armen raakten gewond), absurd respectloos en hij weigerde na twee maanden vervangende woonruimte aan te bieden, op basis van de leugen dat ik mondeling had afgesproken dat ik zelf vervangende woonruimte zou regelen voor 'een paar maanden' (hij loog met opzet, om mij te provoceren). Dit alles lijkt een poging te zijn geweest om me boos te maken. Terwijl ik een zeer respectvolle houding tegenover de huisbaas had bewaard, ging hij heel ver alsof hij wanhopig was om mij boos te maken.

Een voorbeeld:

Op 1 februari 2020 deelde de verhuurder mede dat hij "nooit problemen met mij heeft gehad" en dat ik "een goede huurder" was. Ook gaf hij aan dat ik de woonruimte kon blijven huren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisbaas
Ik zou ontzettend graag willen, dat we terug konden naar de verstandhouding tussen ons van september 2016 tot eind november 2019. Je huurt een kamer op ... te Utrecht sinds 1 september 2016. Ik heb nooit enig probleem met je gehad.
Vervolgens stuurt de huisbaas op 9 februari 2020 een e-mail met als onderwerp "schijn van een wietplantage" waarin hij mij voor een tweede keer valselijk verdenkt van criminele praktijken in de woonruimte, wat onzinnig was omdat de woonruimte volledig buiten gebruik was zonder water en stroom.

Naam: gesloopt-360.jpg
Bekeken: 170
Grootte: 40,5 KB

Misschien probeerde hij de politiebaas de kamer te laten binnenvallen om me uit de kamer te krijgen. Hij stuurde een dag eerder ook een tweede e-mail met het onderwerp "insect in je plafond" en probeerde me de kamer uit te forceren voor ongediertebestrijding.

In april 2020 volgt nog een absurd gewelds-incident. Kort voor de gewelddadige inval door de huisbaas kreeg ik een visioen van de politie agent die betrokken was bij de aangifte. Ik zag haar staan op de hoek van de straat en een peuk uit trappen (met een ontbloot been, alsof het 'spannend' was), terwijl zij in de richting van de woonruimte keek.

Mijn inboedel vond ik in januari 2020 her en der verspreid terug in een actieve bouwput. Dat kwam over alsof de huisbaas ervan uit was gegaan dat ik de inboedel niet meer nodig zou hebben. Diverse inboedel is nooit teruggevonden.

Naam: inboedel-bouwput.png
Bekeken: 212
Grootte: 133,4 KB

De aanval kwam compleet vanuit het niets. Er was communicatief gezien geen geschiedenis waaruit blijkt dat de huisbaas persoonlijk iets tegen mij zou kunnen hebben gehad. De huisbaas was op een moment zelfs dankbaar voor alle goede daden die ik mede in zijn belang had vericht.

De vraag was eenvoudigweg: wat was de oorsprong van het absurde gedrag van de huisbaas en zijn poging om mij kwaad te doen? Op basis van de communicatiegeschiedenis was het voor mij duidelijk dat het niet iets was dat hij alleen deed.

Er waren nog enkele andere incidenten, bij het Juridisch Loket en de politie Utrecht.

Het Juridisch Loket verzond in haar reactie een e-mail van iemand met psychische problemen die een bedreigend paranoïde verhaal vertelde. Dat kan vrijwel onmogelijk een ongeluk zijn geweest en ook is het onwaarschijnlijk dat een medewerker van het Juridisch Loket zoiets zou doen. Dit is bewijs dat de actie (deels) afkomstig moet zijn geweest vanuit de AIVD.

De Politie Utrecht nam de aangifte voor gewelddadige huisvredebreuk niet serieus en hield hardnekkig vol dat ik aangifte deed van "vergiftiging" terwijl ik het woord vergiftiging nooit had genoemd en minstens 10x had aangegeven dat hij aangifte deed van mishandeling. Ook dat is een aanwijzing dat de verhuurder in bescherming werd genomen.

De Rechtbank Utrecht koos de kant van de gewelddadige verhuurder waardoor ik mijn woning verloor. In feite is er daardoor sprake geweest van een gewelddadige huisuitzetting.

De gemeente Utrecht, verhuurder etc hebben mij achtergelaten met de grote schade die is aangericht.

--

Ik ben slechts een oprecht persoon geweest, die vanuit filosofisch motief bepaalde zaken kritisch heeft onderzocht/ter discussie heeft gesteld, zoals de psychiatrie en dan specifiek het idee dat de geest 'ontstaat' in de hersenen (de basis van die 'wetenschap'). Er was geen sprake van politiek, ideologie of religie. De 'haat' vanuit Rabobank/Gemeente Utrecht is voor mij absurd en lijkt puur afkomstig te zijn vanuit hunzelf.

Het lijkt er dus op dat de Rabobank + AIVD + Gemeente Utrecht van plan was om een moord te plegen en het lijkt er op dat dat bewezen kan worden met alle informatie die beschikbaar is.

Tijdens het bezoeken van fitness tijdens de situatie (toen ik mijn woning was verloren) merkte ik op dat bepaalde mensen me bekeken met een bepaalde intentie, en de situatie was erg onnatuurlijk.

Dat de Rabobank de aanval gepland heeft is voor mij indicatief door een droom die ik had van een buurman die bij de Rabobank werkte.

In de droom zag ik hem een groep van 40-50 mensen opmerken en iets opvangen, waarin hij geïnteresseerd raakte en van plan was te bespioneren. Hij slaagde erin de groep binnen te komen en toen hief hij plotseling zijn hoofd op uit de groep alsof hij iets had geleerd, sloop weg van de groep (ogenschijnlijk in een niveau van gevaar) en schaatste vervolgens snel achteruit weg (zigzaggend), keek in mijn richting, en toen (toen ik mentaal vroeg, wat heb je geleerd?), keek hij naar een man met een pistool, wat de huisbaas leek te zijn. Ik vroeg mentaal: wat is de intentie van die man, maar toen was de buurman daar al weggeschaatst en die man liep blijkbaar geen richting uit, en deed slechts een paar stappen.

Deze droom was in 2019, voor de lucht-vervuilings aanval. De buurman verliet zijn kamer voor de luchtvervuilingsaanval in november 2019.

Helaas heb ik geen advocaat kunnen vinden.

Heeft iemand een advies wat ik kan doen om de situatie op te lossen en ervoor te zorgen dat de dreiging/intimidatie vanuit de Rabobank + AIVD + Gemeente Utrecht stopt?
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 13 juni 2021 om 19:50.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden