Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2021, 12:54   #3568
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Allez, nu gaan we van ‘Ik moet jammer genoeg de hulp inroepen van mijn medeburger’ naar ‘Frankrijk Vakantieland’! ....
Denk je nu echt dat ik zonder hulp van derden dit had kunnen oplossen?

We hebben hier te maken met een fiscus die kan graaien in een grabbelton met waarschijnlijk goedbedoelde wetten die in de handen
van corrupte, macht misbruikende ambtenaren de kracht hebben om burgers te ruïneren.

Als ik die 13 voorbije jaren overloop kan ik onmogelijk zeggen dat via de normale procedures een oplossing uit de bus zou zijn gekomen.

Na de knieval van de fiscus gaat het hier vandaag nog enkel over de vraag of de fiscus zal moeten opdraaien voor de schade die ze hebben toegebracht.
Denk je nu echt dat een Waalse Rechter in beroep de Waalse fiscus ongelijk gaat geven als daar een eenzame Vlaams burger zijn rechten komt opeisen?
Ik heb in mijn zaak al heel veel gezien en daar geloof ik dus niks meer van.

Ik ben dus dankbaar voor de hulp die 'mijn medeburger' ons heeft geboden, bij overheidsdiensten was de aangeboden hulp gewoon NUL.

Is het vreemd dat ik nu opnieuw de hulp inroep van 'mijn medeburger' - ondertussen aangevuld met media en politici om er voor te
zorgen dat in oktober de Rechter toch wel een beetje tijd steekt in zijn vonnis en niet zomaar de kaart van onze fiscus trekt omdat
hij via die onnozele 'burger' toch geen weerstand hoeft te verwachten?
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 juni 2021 om 12:56.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden