Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2018, 14:54   #127
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat hoeft hij niet te doen. Hij antwoordt gewoon op uw stelling 'iedereen mag op zijn hoofd dragen wat hij wil', met een situatie die uw stelling mogelijk tegenspreekt.
Ik heb ook een voorbeeld gegeven, en dat was: iemand die in de jodenwijk rondloopt met een nazi helm. En dan vraag ik aan u: vindt u dat dat mag?
Uw antwoord kan dan zijn:
1. ja.(iets wat u ongetwijfeld niet vindt)
2. nee (maar dat ondergraaft uw stelling)
Ik heb je net een video getoond van iemand die nog erger doet, namelijk verkleed als Adolf Hitler in een Joodse wijk in Wenen een aantal Orthodoxe Joden achtervolgen. Maar je wilde die video niet bekijken uit schrik dat je weer zoals altijd zou "afgedroogd" (om jouw termen te gebruiken) worden door je medeforummers.

Er is geen wet die verbiedt wat die humorist deed, maar ik zou het zelf niet doen.

Citaat:
Ipv een antwoord te geven, begint u te vluchten en roept u nog snel een Frans gezegde van enkele eeuwen oud.
Een antwoord waarop? Ik heb het over IJsboer's pathologische manie om te interfereren in de kledingkeuzes van vrouwen. Ik heb gezegd dat hij daar geen zaken mee heeft. En dan komt hij af met vergelijkingen met zaken die er niets mee te maken hebben.

Citaat:
Gij hebt de vreemde stelling geponeerd dat iedereen altijd en overal op zijn kop mag dragen wat hij/zij wil. Niet uw bomma of uw hond, GIJ!
Dat heb ik NOOIT gezegd. Dat heb JIJ (OF JE BOMA OF JE HOND) er bij gefantaseerd.

Er zijn altijd omstandigheden en plaatsen waar het dragen van bepaalde kledij kan verboden worden. Om veiligheidsoverwegingen b.v.

Citaat:
Awel, begin dan eens uw stelling te argumenteren. En als ge dan toch bezig zijt, argumenteer dan eens waarom ik wel of niet in de jodenwijk met een nazi helm mag rondlopen.
Zie hoger wat ik al zei over de Hitlerhumorist. Van mij mag je daar dus gerust gaan lopen met je nazihelm. Maar ik vrees dat als je daarna door de Jewish Defense League wordt bij mekaar gemept je discussiepartners op dit forum niet direct zullen beginnen wenen, als ik zie hoe je discussies hier louter opvat in termen van "afdrogen" en "afgedroogd worden".

Citaat:
U zelf op een moreel pied de stalle zetten, da's verdacht voor mij.
Het is piëdestal (piédestal in het Frans).

De Stallestraat, dat is in Ukkel. Zeer onaangename straat, trouwens.

Citaat:
Ik geloof daar niks van.
Dat kan mij nu eens geen zak schelen. Ik geloof alvast niet dat jij dat vaak doet, lachen...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 maart 2018 om 14:55.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden