Los bericht bekijken
Oud 21 april 2006, 12:16   #43
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Misschien komt dat omdat jij te dom bent om ze te zien. Of te schijnheilig.
Knorretje's argumenten: ik ben dom en schijnheilig. Hilarisch!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
De enigen die momenteel extreem paranoide en anstig zijn, zijn duidelijk de politiek correcte betweters die zich met hun schaamte geen raad weten. Vanwaar de noodzaak om dergerlijke onnozelheden in de pers droppen, ware het om toch maar verkrampt aan te tonen hoe fijn die ene allochtone gemeenschap toch is, omdat de rest al te veel in het nieuws komt (criminaliteitscijfers en de integratie-onwil).
Neen hoor, ik ben niet angstig of paranoide. Het is niet omdat enkelingen binnen de allochtonen crimineel gedrag vertonen dat ik plots alle allochtonen met angst bekijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Zoek de definitie van racisme op, vooraleer je weer uit je nek lult.
Een achterlijke cultuur op de korrel nemen, heeft niets met racisme te maken.
Of moslims nu wit, geel, rood of bruin zijn, mijn kritiek heeft geen reet te maken met hun huidskleur. Snappie ? Domkop !
Ok, racisme in strikte zin niet. Laten we het er dan op houden dat jij een extreme, onverklaarbare en paranoide afkeer hebt van de islam. Knorretje toch, lees eens wat minder VB boekskes en pamfletten van JMDD en consoorten... en zoek een psychiater op. Misschien kan die je nog redden.

En nogmaals, is domkop één van jouw welbekende argumenten? Of begin ik je een beetje op de zenuwen te werken?
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline