Los bericht bekijken
Oud 23 september 2018, 21:31   #280
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Zelfs de sossen,na al die jaren oppositie,lijken nu "ontdekt" te hebben dat een probleem met de energievoorziening is en doen nu alsof ze boos zijn op de zittende regering dat het niet opgelost is.

Maar eigenlijk zien we hoe de partijen proberen afstand te nemen van die opduikende ijsberg......"niet onze schuld" ...

Wel......dat is WEL de schuld van de politiek.....wat ze konden gedaan hebben is een overeenkomst gesloten met Engie/Electrabel of gelijk welke andere geinteresseerde voor niet alleen de afbraak van de oude kerncentrales (met gebruikmaking van de centen van het nucleair passief weetjenogwel) maar tevens de vergunning afleveren voor de bouw van tenminste één nieuwe op de site van Doel en dito bij Tihange....

Zelfs DAT is niet gebeurd,en dat reken ik ALLE grote partijen aan,dergelijke nalatigheid.....ALLEMAAL.


Tommelientje was ondertussen nog wat aan het raaskallen over windmolens en zonnepanelen en zo......wel.....de enige betrouwbare "Tom" die ik ken is mijn TomTom...en die gaat niet over energie....

zeveraars....allemaal...we zijn 2018 en de mensen dreigen binnekort allemaal weer hout- en kolenkachels te gaan moeten installeren en checken hoe OVERgrootvaders olielamp alweer werkt en of daar nog wieken en goede "petrol" voor te vinden is.....

En om het allemaal af te ronden (om schande op schade te stapelen) betalen we steeds meer wegens de "omschakeling" naar de "groene energie" ,die evident zal falen zodra het wat kouder wordt nu.

En dan nog zal men het steken op het falen van wat bijna antieke kerncentrales die inderdaad al in afbraak moesten zijn en gedeeltelijk al vervangen.... .
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 23 september 2018 om 21:37.
kelt is offline   Met citaat antwoorden