Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2018, 07:47   #3529
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat betekent voor hen ook dat alle vluchtelingen terugkeren en de staat Israel niet meer kan bestaan.
Kijk eens aan. Da's de eerste keer dat u dit erkent. En dit zijn de helden die u zonder enig voorbehoud kritiekloos door dik en dun steunt. Nu weten we waar de klepel hangt...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het door u geschetste "wat hamas wil" is de visie die Israel altijd naar voren schuift. Waar haalt u vandaan dat alle joden wereldwijd vernietigd moeten worden volgens hamas? Overigens heeft hamas ook vaak genoeg tegen hun eigen handvest in gehandelt.
Lees hun handvest eens na. 't Hoeft niet eens zo grondig te zijn. Als ik me niet vergis, heeft Maddox de desbetreffende paragrafen keurig opgesomd in een vorige post. Bovendien, Hamas als een groep zonder macht betitelen is het toppunt van ofwel grenzeloze naïviteit, of van kwade wil.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waarom zou Israel enorm bedreigd worden door een groep extremisten zonder macht die hun ideeën op papier gezet hebben??? Ik begrijp niet wat er schokkend en bijzonder is , in een oorlog, aan een vijand die de andere partij wil vernietigen.
Welwelwel. Waarom heeft u dan moeite met Israël? Het is immers oorlog en een vijand wil de andere partij vernietigen? Of gaat dat enkel op voor de door u min of meer heilig verklaarde "palestijnse martelaren"? Nu weten we al helemaal waar de klepel hangt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 12 juli 2018 om 07:50.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden