Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2018, 08:06   #3531
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.379
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Kijk eens aan. Da's de eerste keer dat u dit erkent. En dit zijn de helden die u zonder enig voorbehoud kritiekloos door dik en dun steunt. Nu weten we waar de klepel hangt...
Ik geloof eerder dat het een vergissing of typo van Atmosphere is.
Citaat:
Lees hun handvest eens na. 't Hoeft niet eens zo grondig te zijn. Als ik me niet vergis, heeft Maddox de desbetreffende paragrafen keurig opgesomd in een vorige post. Bovendien, Hamas als een groep zonder macht betitelen is het toppunt van ofwel grenzeloze naïviteit, of van kwade wil.
Op dit moment lijkt Hamas wel gecastreerd door de acties van Israël. Langs de andere kant, als we zien tot wat dit soort van "ideologie" in staat is, het vergt maar 1 debiel met een "gevonden" of "gekregen" recept voor explosieven en er liggen een paar doden en gewonden ergens op een openbare plaats ergens in de wereld. Gooi er nog een paar €100 000 tegenaan, en je kan een kruising krijgen van Breivik, McVeigh en Atta. Maar dat gaat dan wel een heel slimme leider vergen. Gelukkig dat dit soort van slimme leiders eerder Colombiaanse cartels of Italiaanse maffiaclans gaat leiden dan een stel Jihad strijders. (Hamas "Tunnel-tolheffers" zijn in de juiste richting aan gaan moet ik toegeven. Die eten van alle kleine walletjes tegelijk. Het uitbuiten van hun "kiesvee", het afpersen van hun politieke oppositie, het verwerven van danegeld en de geitenwollensokkensubsidiestroom. Geen miljarden zoals de drugsbaronnen, maar toch....)
Citaat:
Welwelwel. Waarom heeft u dan moeite met Israël?
Ik zie ergens dit symbool opdoemen.

Citaat:
Het is immers oorlog en een vijand wil de andere partij vernietigen? Of gaat dat enkel op voor de door u min of meer heilig verklaarde "palestijnse martelaren"?
Combiner die "oorlog" met "Heilig", en we komen op de basis uit. Misschien dat Atmosphere het niet beseft, maar uiteindelijk is dat wat de massa hersendood maakt en hen tot idiote daden zal leiden. (nu moet ik toegeven, brood en spelen helpen zeker)
Citaat:
Nu weten we al helemaal waar de klepel hangt.
Atmosphere ook. Hij wil alleen een politiek correcte klok laten luiden. Helaas voor hem blijkt dat een loden te zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden