Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2022, 20:06   #27967
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Hier in Mikolayiv is het een mooie zomerdag. Licht bewolkt en 32 graden.

Ik sprak net nog met medewerkers van de burgemeester en ze zeiden dat de situatie moeilijk is met beschietingen.

Ik sprak nog met een ingeweken oude Russin die nog in de klas heeft gezeten met Chroestjov. Ze zei dat het toen toch allemaal beter was en dat ze de broederstrijd tussen Russen en Oekraïeners vreselijk vindt.

Ik reis straks door naar Kyiv voor een bokstraining met Vitaly Klitsjko. Ik hou jullie op de hoogte van de ongetwijfeld boeiende gesprekken die ik onderweg in de trein nog zal hebben.

Misschien plak ik er nog een strandvakantie aan in de Krim. Het schijnt dat daar veel vakantiehuisjes zijn vrijgekomen.
Geloof ervan wat je wil ik doe dit echt niet voor dit forum.
Enkel ter plaatse kom je meer te weten over dit conflict.
Hier wordt maar wat in het ijle geluld gebaseerd op totaal foutieve informatie. Ik heb mensen gesproken die veel moediger waren dan mezelf en werkelijk naar Mikolaev reisden en zelfs naar Donbass. Overigens is het blijkbaar perfect mogelijk min of meer veilig de frontlinie over te steken als je maar genoeg betaalt. (rond de 150 euro)
Door met zulke mensen te praten besef ik dat ik zelf nog niets weet over dit conflict.
tomm is offline   Met citaat antwoorden