Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2022, 02:23   #27978
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
door russen verkrachte, gefolterde en beroofde oekraieners zijn volgens u leugenaars.
tot daar uw onzin


de Russische aanval is nochtans correct hoor. De russen noemen dit een speciale operatie.
als ie informatie foutief is dan leef je echt in een parallel universum


uiteraard heb jij met die mensen gesproken.
de 50 000 vluchtelingen hier zijn leugenaars en jou tijd niet waard


dus mensen die naar het oosten reizen zijn geloofwaardig. Oekraieners die verkracht en gefolterd zijn liegen?

weer ben je maar wat aan eht verzinnen aan je computertje op je slaapkamer

edit
je had last aan de Moldaavse grens? uiteraard aangezien dit ook ngo bevrijd meot worden volgens u
ook die burger moeten beroofd, gefolterd en verkracht worden
Ik sprak onder andere met een koppel van vlakbij Bucha. Hun verhaal is totaal anders dan het verhaal van het regime dat kritiekloos en gretig werd overgenomen door de westerse pers.

Ik had last vanwege enkele foto s op mn gsm.

Maar zoals ik al zei het is niet mijn bedoeling u te overtuigen. Ik deel gewoon mijn ervaringen en wat ik gezien en gehoord heb voor wie geinteresseerd is.

Wat zou u overtuigen de stempels op mn paspoort? Ik heb wel enkel de Moldavische stempels vermits ik Oekraine ben binnengekomen via de zogezegd gesloten grens met de niet-erkende republiek Transdnistrie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20220813-044009_Photo Editor.jpg‎ (147,3 KB, 40x gelezen)

Laatst gewijzigd door tomm : 13 augustus 2022 om 02:42.
tomm is offline   Met citaat antwoorden