Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2008, 22:20   #142
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA
Het geld dat de RKK krijgt van de Staat is een habbekrats en indien jij denkt dat het onderhouden van wat priesters en gebouwen in verhouding staat tot de massale diefstal waar de kerk het slachtoffer van geworden is dan vrees ik dat je misschien wel eens gedesinformeerd zou kunnen zijn en zou ik graag je bronvermelding eens horen.
Eeuwen lang heeft de RKK haar tiende opgeëist van de bevolking.
Eeuwen lang heeft de RKK de bevolking dom gehouden, zodat haar rijke leden ze kon uittbuiten en schenkingen kon doen aan de RKK.
De uitspraak "ik hou ze dom, hou jij ze arm" komt vanuit de RKK
Eeuwenlang heeft de RKK iedereen die tegen haar in opstand kwam levend verbrand.
Eeuwenlang heeft de RKK de Europese bevolking uitgebuit, onderdrukt, gemartelt en vermoord uit naam van GOD.
De RKK heeft 90% van de bevolking van een heel continent uitgemoord en haar rijkdom gestolen in naam van GOD.

De geschiedenis van de RKK in de laatste 1600 jaar is verdomme geschreven met het bloed van de arbeidersbevolking van Europa, in de laatste 400 jaar met dat van heel de wereldbevolking.

Heel de rijkdom van de RKK is opgebouw via moord, marteling en diefstal.
Onder haar HEILIGEN zitten verdomme massamoordenaars, waarvan in de laatste 150 jaar niemand zijn weerga heeft gevonden.
Zelfs Hitler en de Nazi's zijn nog kleine jongens tegenover de RKK in het aantal moorden dat ze op korte tijd hebben uitgevoerd.

De RKK bestolen, de RKK bezit niets anders dan van de bevolking gestolen goederen.
Jantje is offline