Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2005, 12:14   #128
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Dat is mogelijk. Ik geef hen voorlopig nog het voordeel van de twijfel. Daartegenover heb ik geen enkele aanleiding om te twijfelen aan alle andere vlaamse politici. De hardnekkigheid waarmee zij het VB bestrijden laat dan ook het beste verhopen...

Dat is een BS argument. Het overgrote deel van de bevolking stond helemaal niet achter de gedwongen ontbinding van het VB.

Hun enorme verkiezingsoverwinning de laatste keer is natuurlijk wél de enige reden dat de rest de zaak verder blauw-blauw heeft gelaten, de schrik zit er goed in
Die voordeel van de twijfel verdienen ze niet (voor mij), ze liegen dat ze zwart zien (letterlijk). In Doel zegt het Vlaams Blok dat Doel moet blijven, in Antwerpen zegt het VL.B. dat Doel moet verdwijnen in het belang van de haven. Om niet verboden te worden zeggen ze dat het Vlaams Blok niet meer bestaat en het Vlaams Belang een nieuwe partij is, maar om hun dotatie niet te verliezen is het Vlaams Belang gewoon de nieuwe naam van het Vlaams Blok. Ze draaien gewoon met de wind mee om er hun eigen profeit (en geld) uit te slaan.

Uit welk referendum haalt u de stelling dat de meerderheid tegen de ontbinding van het Vlaams Blok was? Het gerecht (en dus de wet) heeft gesproken, zelfs het Blok / Belang moet zich aan de wet houden. Als ze de wet willen veranderen, dan moeten ze dat maar via het parlement doen.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline