Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2005, 01:24   #130
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Dat lokale mandatarissen soms iets anders zeggen dan de partijtop heb je bij alle partijen en lijkt me niet meer dan normaal. Het is enkel in dit land van de (gedwongen) partijdiscipline dat zoiets abnormaal lijkt. Ze hebben alleszins nog de kans niet gehad om aan het beleid deel te nemen en vervolgens hun belangrijkste programmapunten in te ruilen voor postjes.

Referendum? Noem het gut feeling. Ik ken heel wat mensen die niet op het VB stemmen. Ik ken niemand die het normaal vond dat men probeerde de partij te verbieden.

En mbt die naamswijziging e.d. Ze hebben gedaan wat moest gebeuren om te overleven tegen de laffe truken van de rest. Dat is wat ik daar van denk.

Wetten die in het geniep worden gestemd, met retroactieve kracht en uitermate selectief worden toegepast heb ik geen respect of begrip voor. U zou dus ook zeggen dat indien ze morgen de asolute meerderheid halen en een wet invoeren die homosexualiteit illegaal maakt, dat u dan dikke pech hebt en u er maar bij neer te leggen hebt? De wet is immers de wet.
1) Soms iets anders zeggen? Ze praten alle klagers naar de mond. Als ik morgen tegen het Blok zeg "de moslims schelden mij uit omdat ik homo ben" gaan ze antwoorden met "die stoute moslims moeten buiten", als een extreem rechtse katholiek of moslim zegt "ik kan die homo's niet verdragen" antwoordt het blok met "we gaan die vieze homo's straffen door hun verworven rechten af te nemen"... Er kan een nuanceverschil zijn tussen de meningen van lokale afdelingen van dezelfde partij, maar dan gaat het over verschillende tinten van dezelfde kleur, enkel bij Vlaams Blok gaan "zwart" en "wit" tesamen in 1 partij (al naargelang ze voor zich hebben).

2) Uw "gut feeling" is evenveel waard als het mijne, ik ken er veel die niet willen dat Vlaams Blok ooit aan de macht komt, waaronder een paar die inderdaad een verbod op het Vlaams Blok wenselijk acht (maar wel van mening zijn dat ze dat 20 jaar geleden moesten doen omdat het nu te laat is) en een heleboel die er geen mening over hebben (pro noch contra).

3) Ik dacht dat het Vlaams Blok niets tegen holebi's heeft, althans dat beweren ze toch zelf. Blijkbaar vallen de maskers af, de ware homofobe aard van het Blok komt naar boven... Wel, moesten ze dat doen dan stappen we naar het Europees Hof van de Rechten van de Mens (trouwens het Arbitragehof zou zo'n wet onmiddellijk vernietigen) en tot die wet terug vernietigd is proberen ervoor te zorgen dat ik niet gepakt wordt door de Vlaams Blok SS-troepen
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline