Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2005, 17:19   #140
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
1) Soms iets anders zeggen? Ze praten alle klagers naar de mond. Als ik morgen tegen het Blok zeg "de moslims schelden mij uit omdat ik homo ben" gaan ze antwoorden met "die stoute moslims moeten buiten", als een extreem rechtse katholiek of moslim zegt "ik kan die homo's niet verdragen" antwoordt het blok met "we gaan die vieze homo's straffen door hun verworven rechten af te nemen"... Er kan een nuanceverschil zijn tussen de meningen van lokale afdelingen van dezelfde partij, maar dan gaat het over verschillende tinten van dezelfde kleur, enkel bij Vlaams Blok gaan "zwart" en "wit" tesamen in 1 partij (al naargelang ze voor zich hebben).
Wel, als de bevolking klachten heeft is het toch de taak van de politiek daar iets aan te doen. Als de rest steevast de ogen sluit... (niet dat ik akkoord ga met uw zwart/wit denken..)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
2) Uw "gut feeling" is evenveel waard als het mijne, ik ken er veel die niet willen dat Vlaams Blok ooit aan de macht komt, waaronder een paar die inderdaad een verbod op het Vlaams Blok wenselijk acht (maar wel van mening zijn dat ze dat 20 jaar geleden moesten doen omdat het nu te laat is) en een heleboel die er geen mening over hebben (pro noch contra).
Alle peilingen van de laatste jaren geven aan dat ondanks de eenzijdige mediabelichting een meerderheid het CS wil zien vallen. In deze halve dictatuur/schijndemocratie zullen we het natuurlijk nooit met zekerheid kunnen zeggen. Ik ben er wel redelijk gerust in dat er veel meer zijn die de PS of de knoeiers van groen liever niet in de regering hebben. Maar zelfs onder de 'o zo extreme' VB-ers is er geen tendens om die partijen te gaan verbieden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
3) Ik dacht dat het Vlaams Blok niets tegen holebi's heeft, althans dat beweren ze toch zelf. Blijkbaar vallen de maskers af, de ware homofobe aard van het Blok komt naar boven... Wel, moesten ze dat doen dan stappen we naar het Europees Hof van de Rechten van de Mens (trouwens het Arbitragehof zou zo'n wet onmiddellijk vernietigen) en tot die wet terug vernietigd is proberen ervoor te zorgen dat ik niet gepakt wordt door de Vlaams Blok SS-troepen
Ofwel bent u zwaar paranoide ofwel bent u kwaadwillig en interpreteert u mijn woorden bewust verkeerd. Dat het een boutade was leek me vrij duidelijk...
Rr00ttt is offline