Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2012, 17:07   #271
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard A

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Stop toch met je zo Calimero te gedragen.
Ik hak in op de NVA'ers die komen janken dat het VB hun aanvalt door een eigen partijprogramma te schrijven...en dat noem jij calimerogedrag?

Zit Calimero aan de steroids?



Citaat:
Op het vlak van sociaal-politiek is er omzeggens geen verschil tussen het Belang (dat veel ABVV-leden onder zijn kiezers telt, maar die houden zich wel gedeisd ...) en de nva.
Toch wel.
Twee puntjes:
A/
Het VB wil meer democratie en dus minder Europa.
De NVA wil net het tegenovergestelde.

B/
Het VB wil geen afbrak van ons sociaal systeem maar wil de bedreigingen (Belgofonië, massamigratie, fraude enz) te lijf gaan.
De NVA wil dat helemaal niet en wil enerzijds hard dweilen terwijl zij (uit angst om voor racist te worden weggezet: want dat is wat zij zelf steeds met het VB hebben gedaan) blind blijven voor de kraan die open staat.

En zo zijn er nog een paar puntjes waar de NVA en het VB fundamenteel verschillen.
GELUKKIG MAAR!!!!
Stel u voor dat er op de Vlaams Nationalistische vleugel enkel plaats was voor één steriele strekking.
Maar daar zijn we het mijns inziens volledig over eens.

Daarom roep ik de NVA ook op om te stoppen met Belgicistische slogans naar hun eigen vlaams nationalistische familie te smijten.




Citaat:
Mijn post was wel voornamelijk gericht naar de linkiewinkies die het programma van de nva, en de gezindheid van De Wever bestempelen als leidend regelrecht naar de hardvochtigste kapitalistische samenleving die zijn gelijke niet kent.
De mijne zijn gericht tegen de nitwit-nva'ers die hun eigen partij en bij uitbreiding de ganse vlaams nationalistische familie bevuilen door hun achterlijkheid en domme Belgicistisch geïnspireerde gescheld.
U weet dat ik de NVA graag zie.
Het zijn zij die de sleutel hebben tot het opblazen van het cordon sanitair waarvan ze met hun mond zeggen dat hij ondemocratisch is....waar zijn hun daden?...of mag ik ook daar niets van zeggen?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden