Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2003, 00:20   #85
Lorens
Schepen
 
Lorens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorens

Het zijn de arbeiders die medezeggenschap moeten hebben via economische democratie. Laat hén innoveren en besteden.
Dat is nu typisch jou, Lorens. Bedekte en onduidelijke termen ("economische democratie") geven om je visie uit te drukken, maar als de ander die dan verkeerd interpreteert is het niet jouw onduidelijkheid maar zijn kwade wil die daarvoor zorgde.

Overigens, "laat hén innoveren en besteden", wat is dat anders dan hen de leiding van het bedrijf in handen geven?
Je bent kribbig dat ik je woorden verdraaid zou hebben, maar kan iemand anders misschien eens zeggen wat hij opmaakt uit die frase?
Economische democratie is geen bedekte term, het staat in iedere uiteenzetting over eender welke grondbeginselen van vakbonden. Je mocht me ook gerust vragen van dat wat meer te verduidelijken, zoiets doe ik met plezier. Maar ik kan je ook al verwijzen naar een van bovenstaande post van mij aan thomas gericht, daar diep ik het wat uit.

Ik spreek niet van kwade wil van jouw kant, zoals ik reeds laat uitschijnen. Toegegeven: ik had beter gezegd: laat hen medenzeggenschap geven over hoe te innoveren en te besteden. Maar dat insinueerde ik al in de zin die ervoor kwam.

Ik roep net als jij op aan iedereen te zeggen wat hij opmaakt van economische democratie...
__________________
Linkiewinkie van beroep
Lorens is offline