Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2007, 12:40   #42
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
klandestien beenhouwerswerk is inderdaad een drama.Beter stond men zijn kinderen af aan de staat.In degelijke wezenhuizen kunnen die kinderen dan opgevoed worden .Ik wil daar met plezier wat meer belasting voor betalen.Ik ben niet 100 % tégen abortus, in sommige gevallen is dat inderdaad de beste oplossing, onderandere als het zwaar misvormde kinderen betreft, maar een grootscheepse, gebanaliseerde abortus-politiek is niet meer of minder als een demografische zelfmoord, een auto-genocide.En dit terwijl de migranten kweken tegen de sterren op, en wij hun dan ook nog kindergeld uitbetalen.
Als deze mentaliteit niet snel verandert zijn onze (weinige) nakomelingen straks een minderheid in hun eigen land, en worden die vervolgd en mishandeld door de Nieuwe Belgen, die het boeltje overgepakt hebben.Enkel en alleen door het egoïsme van de huidige volwassenen die zich te goed voelen om kinderen op te voeden, en die enkel aan hun plezier en konfort denken.
Ik denk dat ineens pleiten voor een verbod op de pil of condooms of andere anti-conceptive wel iets meer effect op je doelstelling zal hebben dan het pleiten voor een verbod op abortus.

Hops hops! allemaal kweken zonder anti-conceptiva en vooral niet voor het zingen de kerk uitgaan!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 februari 2007 om 12:40.
circe is offline   Met citaat antwoorden