Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2018, 14:00   #1213
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.060
Standaard

Even toch meegeven dat de documenten die ik hier in post en de volgende weken nog ga posten NIET uit het strafdossier komen.
Informatie uit dat strafdossier mag ik enkel tonen aan justitie zelf.
Vele van de documenten zijn vrij toegankelijk via het staatsblad, andere documenten zijn me in de loop van 2011 door de fiscus zelf ter beschikking gesteld en een laatste pakket van documenten hebben we zelf opgezocht of zijn ons via normale legale weg ter beschikking gesteld.

Het eerste document uit voorgaande post draagt het nummer 44, afkomstig uit het pakket argumenten die de fiscus ons pas in juni 2011 heeft overgemaakt ...ruim 6 maand nadat we ons dossier bij de rechtbank van eerste aanleg hebben ingediend - december 2010. (!!??)

Ook nog even meegeven dat we in de periode van behandeling van ons bezwaar ( februari tot september 2010) geen enkel document hebben mogen ontvangen buiten de herziening inkomstenbelasting zelf.
Het weigeren van cruciale informatie van de fiscus (alle niveau's Vlaanderen en Wallonië ) uit naar ons toe is blijven doorgaan tot een beroepsprocedure voor de kamer van inbeschuldigingstelling hier een einde aan heeft gemaakt. Dat was pas in september 2017 (!!??)

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juni 2018 om 14:05.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden