Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2018, 23:01   #17746
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie beeldt jij je in dat jij meent te weten wat ik mezelf wijsmaak? Dat ik geen verdediger ben van de vrije meningsuiting?
Gij zet u zelf op een pied de stalle als verdediger van de vrije meningsuiting, enkel en alleen omdat ge tegen de negationisme wetgeving zijt. Een wetgeving die in 30 jaar nauwelijks is gebruikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb al EEN aanwijzing gevraagd voor jullie beschuldiging dat ik een negationist ben, maar NIEMAND heeft daarop gereageerd.
Wie heeft er hier beweerd dat ge een negationist zijt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Gewoon omdat dat daar geen énkel bewijs voor te vinden is.
Waarom zaagt ge daarover tegen mij? Ik heb het daarover helemaal niet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nu kom jij even alles wat perfect op jezelf van toepassing is in mijn schoenen schuiven, weeral zonder ook maar één bewijs te leveren voor je gescheld.
En hier komt het gejank weer! Kunt gij nu niet 1 seconde stoppen met u zelf in een ingebeelde slachtofferrol wentelen??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Ik blijf erbij dat de negationismewetgeving NIET ontstaan is uit medelijden voor de slachtoffers en hun familie.
dat is een intentieproces. Alleen mensen die telepathische gaven hebben weten 100% zeker wat de bedoeling is van gedrag van andere mensen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als dat WEL het geval was hadden de miljoenen slachtoffers van Leopold II en hun familie op een vorm van gerechtigheid mogen rekenen, hoe klein ook,
het probleem is dat daar geen historisch sluitend bewijs voor is. Dit 'argument' is dan ook waardeloos.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
maar daar hebben JULLIE, in jullie moreel hoogstaande beterweterigheid, zelfs nog nooit aan ged?*cht.
Het is net andersom, gij profileert u zelf als moreel hoogstaand.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Jullie hele discours getuigt van vérregaande hypocrisie, ongeremde valsheid, en pure domheid.
En het is wederom net andersom.
geertvdb is offline