Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2007, 08:00   #19
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
"jij niet gezien" en "zelf milieu bewust"? tof, knap, fantasties maar helaas.... deze topic was niet voor u bedoeld, sorry!
Ook ik heb de film niet gezien ( alhoewel ik em liggen heb ) maar als ze krijsen dat de poolkappen aan het smelten zijn en dat het onze schuld is dan is mijn interesse direct minder. De reden van die desinteresse is dat dit smeltproces al honderden jaren aan de gang is. Getuige hiervan zijn bordjes die sinds tientallen jaren ( en meer dan 100 jaar!) geplaatst zijn aan een grote gletsjer. De naam weet ik niet meer maar bergliefhebbers kennen deze vast wel. Sinds 18xx is die al aan het terugtrekken en toen was er nog geen milieuvervuiling zoals deze nu ( schijnbaar ) plaats vindt.

En ga eens na wat er in je spaarlampekes zit... Wat gaan ze met die onderdelen zoals kwik doen in het geval jouw lampeke kapot is en in de vuilbak vliegt? Hoeveel processen en grondstoggen zijn er nodig geweest om dat lampeke te maken? Geef mij maar de ouderwetse gloeilamp: glas en metaal, verder niets. ( http://www.stopumts.nl/doc.php/Artik...ergiebesparing )
En de plaats van jouw auto op de weg is ondertussen al ingenomen door een 200-tal vrachtwagens vanuit het Oostblok. Dus op dat klein auto'ke komt het dan ook weer niet meer op aan.
__________________
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden