Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2012, 23:02   #1
De Informant
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 december 2011
Berichten: 245
Standaard De strategie achter de regering Di Rupo I

Waar en van wie gaan ze zeker het eerste hun geld afnemen?

Na maanden wat studie te hebber verricht kom ik steeds op dezelfde strategie uit.

Achter de schermen weten ze zéér goed waar het geld te rapen valt en waar niet.
Doch dit moet subtiel aan de bevolking overgemaakt worden.
Hierin volgen zij een bepaalde strategie.
Vooraleer ze overgaan tot de aanval, bewerken ze eerst de pers welke sektor nog goed of slecht presteert.
Ik neem bv: de spaarder algemeen.
Maanden geleden kregen we dagelijks op het nieuws te horen dat de Belg miljarden aan spaargeld had staan, dat de Belg één van de grootste spaarders van Europa is.
Resultaat : Nu moeten we allemaal inleveren via onze spaarboek.

Ander voorbeeld : Maanden en nu nog zijn ze de bevolking aan het indoctrineren dat de ambtenarij teveel geld kost.
Resultaat : Ambtenaren moeten afvloeien ( men doet de moeite niet om dit probleem ethisch op te lossen)

Zo kan men blijven doorgaan.
Ik wil alleen maar verduidelijken dat er wel degelijk een waarschuwing wordt gegeven waar ze gaan aankloppen in eender welke vorm. MAAR .... wij lezen tegenwoordig te weinig tussen de lettertjes of wij kunnen het gewoon nietmeer.

Nu ben ik benieuwd met de slechte vooruitzichten die nu al een paar maal aan bod zijn gekomen over de bouw.
Gaat men hier terug geld inpompen ?

De banken doen het ook weer slecht. Moeten wij ze binnenkort weer redden ?

Ik vraag mij af of de VRT niet samenwerkt met de regering en gewoon zegt wat de regering hun voorschoteld wat ze MOETEN zeggen om toch maar zekerheid te hebben dat de VRT niet verdwijnt ?

De dag van vandaag is het zo, wanneer iemand je bloemetjes geeft ze in de kortste tijd gewoon je hof in beslag nemen.

Wanneer je binnenkort met schulden zit, vraag een afbetaling in 3 schijven met de vermelding :
- Vandaag niet
- Morgen niet
- En nooit niet

Laatst gewijzigd door De Informant : 14 februari 2012 om 23:03.
De Informant is offline   Met citaat antwoorden