Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 15 november 2016, 08:22   #616
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de verkiezing van Trump. Nooit gedacht dat het zou gebeuren.
Niet dat ik Trump zo fantastisch vind ; maar het is eens een andere maffioos dan de electieve aristocratie die gewoon was van afwisselend de macht mogen te hebben. Trump heeft veel positieve dingen beloofd, maar het belangrijkste is dat zijn verkiezing een duiding is dat we aan het einde zijn van de dictatuur van het politiek correcte.
Het is andersom. Hoe meer populisme, hoe meer de andere kant de neiging heeft om politiek correct te worden. Het zijn de 2 kanten van dezelfde medaille.
Bereid u dus voor op een opstoot van political correctness.

Ik heb een hekel aan beide. Dus ik zie het met lede ogen aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het gaat stilaan weer mogelijk worden om de dingen te zeggen zoals ze zijn, zonder uitgemaakt te worden voor een vuile fascist.
Ach man! Als men iets fascistisch zegt, moet men aanvaarden dat men uitgemaakt wordt voor een fascist.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Let op, we gaan naar een teleurstellende fase gaan, waar Trump de paar waarheden die hij gedeclameerd had en die hem de verkiezing heeft opgeleverd, zal loochenen. Trump wist gewoon wat hij moest zeggen om verkozen te worden, maar hij weet waarschijnlijk niet wat hij echt moet doen - wat hij gezegd heeft, kan hij gewoon (nog) niet doen en hij zal dus overkomen als een dikke hypocriet.
Duh! Ge had toich niet anders verwacht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Maar het ijs is gebroken, we mogen nu weer de waarheid een beetje meer zeggen. We mogen er nog niet naar handelen. Er is nog teveel politiek correct gespuis op teveel machtige plekken, de linkse Inquisitie heeft haar laatste woord nog niet gezegd. Maar de barsten in het diktaat van het politiek correcte zijn nu niet meer te dichten.
Man, ge zult de eerste zijn die het linkse gespuis munitie geeft! Ge hebt het zelf niet door!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden