Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2018, 00:25   #24251
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Genezen van wat? Vertrouwen in andere mensen? Tof.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Laten we hopen dat dit bericht niet ernstig bedoeld is?
Anders mag deze poster tegen de muur van mij....en blijf dan zeker voor mijn wagen weg voor je eigen veiligheid.
Bedankt om te reageren.

Het is niet voor niets dat mijn post begon met: Er vanuit gaande dat het om een werkelijk gebeurd voorval gaat...

Wetende dat de afhankelijke (sic) media moord en brand schreeuwen wanneer een autochtoon een allochtoon onheus behandeld is het toch merkwaardig dat om de haverklap berichten verschijnen die direct op de primaire emoties inspelen en niets anders dan haatgevoelens jegens allochtonen kunnen oproepen.

Dat soort berichten gecombineerd met het door politici bewust sullig gevoerde beleid kan niet anders bedoeld zijn dan om te polariseren.

men presenteert een actie
het volk vertoont reactie
ZIJ bieden de oplossing

Mocht het toch om een echt gebeurd verhaal gaan dan toont het voor de zoveelste keer het failliet van het opvoedingssysteem (= hersenspoelend onderwijs + gehersenspoelde ouders) aan doordat jongeren zowat doodgeslagen worden met tolerantie en diversiteit. En de schrik om onterecht als neo-nazi bestempeld te worden.

Voor alle duidelijkheid: schrijver dezes erkent wel degelijk dat er een serieus migratieprobleem is.

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 28 oktober 2018 om 00:49.
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden