Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2018, 16:53   #47
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
“Hij heeft misbruik gemaakt van mij en van de situatie. Ik had geld nodig geld om mijn baby eten te geven. Hij had me kunnen helpen zonder me te betalen voor seks.” Ze kreeg naar eigen zeggen 100 ?* 200 dollar per keer (omgerekend: 79 ?* 159 euro). “Als ik nu aan hem terugdenk, realiseer ik dat hij een zieke man is. We hebben honderden keren seks gehad.” Bron.

Citaat:
Toen een paar jaar geleden Haïti door een aardbeving is getroffen, werd Van Hauwermeiren naar daar gestuurd voor Oxfam. Van Hauwermeiren schreef donderdag al in een open brief dat hij daar een relatie had met een Haïtiaanse vrouw.

“Maar zij was geen slachtoffer van de aardbeving en ik heb haar ook nooit geld gegeven.” Hij voegde er nog aan toe dat hij beter had moeten opletten en weten dat dit tot verdachtmakingen kon leiden.
Bron.
Eén van de twee is duidelijk niet vergeten liegen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden