Los bericht bekijken
Oud 29 december 2017, 09:13   #6007
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.078
Standaard

Ik snap wat je bedoelt, Gwylan. Je hoeft je om mijn mening ter zake geen zorgen te maken. Ik wéét namelijk dat de minister van defensie een Vlaams-nationalist is, en dat de MR en haar "Vlaamse" zusterpartij niet alleen in de meerderheid zijn maar ook de lakens uitdelen. Het zit er dus dik in dat de regeringsmeerderheid de "juiste" beslissing neemt inzake het zeer ruim en uitgebreid Frans voorstel tot samenwerking.

Wetend hoe het er in de achterkamertjes van de politiek aan toe gaat zou het mij evenwel niet verwonderen dat de Dexia-guillotine een niet opvallende, maar toch belangrijke rol zal spelen om tot de gewenste samenwerking te komen.

Uit het ontbreken van reacties van mij in deze draad kan je afleiden dat ik niet bepaald wakker lig van de aankoop van nieuwe obussen, helicopters of vliegtuigen. Gewone burgers zoals ik hebben in dat soort zaken nog nooit een stem gehad. Je slaat de nagel op de kop als je zegt dat het "mijn"... volledige regeringsmeerderheid is die de beslissing ter zake zal nemen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden