Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2018, 15:09   #10
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Wat een onzin, een Tesla of andere mooie E-wagen zijn pas iets voor een echte autoliefhebber.
Straf ik heb nog geen enkele autoliefhebber dat horen zeggen? Maar ik merk wel dat op dit forum een E-wagen en vooral dan Tesla als het wondermiddel wordt aanbeden. Maar we zullen wel zien. Mijn vrouw haar ICE wagen (diesel) is amper 2 jaar jong en gaat nog zeker 10 jaar of langer mee. Onderhoud doe ik volledig zelf dus buiten wat olie,filters, remmen en banden komt daar niet veel aan. Tegen dat haar wagen versleten zou zijn is ze ook thuis. Dan is er geen wagen meer nodig voor dagelijks te gaan werken. En inderdaad een mooie oldtimer die zijn waarde wat behoudt kan leuk zijn om tijdens een zonnig weekend of droge zonnige winterdag als vandaag een mee te gaan rijden.

Maar ik leef vandaag met het motto niets moet nog en alles mag. De plannen voor een E-wagen heb ik al uit mijn hoofd gezet. Ik wou nog gaan kijken voor de nieuwe Audi E-tron. Maar waar om zoveel geld aan iets geven dat binnen enkele jaren ook geen waarde meer heeft? Onder de noemer van enkel goed voor het milieu? En zoals je zelf al zei "als het dat maar is".
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden