Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2007, 19:16   #25
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Neem nu dat er een stemming komt inzake onafhankelijkheid van Vlaanderen moeten de leden dan de partijlijn volgen (Vlaamse onafhankelijkheid) of mogen ze stemmen zoals ze willen (volgens de ideologie en visie van de partij)? En mogen ze dat ook doen als je weet dat daardoor de onafhankelijkheid word misgelopen?
Zou je die vragen niet beter elders op dit forum, of op ons forum stellen?

Kijk, we vragen niet veel van de leden, maar één ding zal er zeker bij zijn, en dat is wel duidelijk dacht ik: men dient voor een onafhankelijk Vlaanderen op te komen.

Toch kan ik me voorstellen dat er dingen gebeuren zoals jij hier voorstelt. Dat bvb de omgeving waarin Vlaanderen zou moeten opereren (bvb een slechte grondwet) niet door iedereen gesmaakt wordt. Het is dan perfect mogelijk dat niet iedereen hetzelfde stemt. Er zal dienaangaande weinig of geen particratie heersen. Maar ik denk echter dat de neuzen makkelijk in dezelfde richting zullen staan
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 18 juni 2007 om 19:17.
Eddy B is offline