Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2017, 15:19   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Slecht nieuws voor de Ampera-e, die door GM wordt gemaakt in de VS.

Ik vermoed dat die dus in Europa einde verhaal is. De wagen kreeg net zeer goede reviews, 380 km op de autobaan in echte omstandigheden met een volle lading. In de testen meer als 500 km.

De wagen was zelfs omwille van een paar redenen aantrekkelijker dan een Tesla model 3....
Dat is nog niet zo zeker.
Heeft PSA een beter alternatief ?

Ooit dacht psa dat de suv niet ging doorbreken. Zelfs na een jaar of drie vier, hielden ze dat koppig vol. En toen was het te laat.
Ze hebben dan maar een overeenkomst gesloten met mitsubishi.
Hun outlander, met een psa-dieselmotor er in, werden de peugeot 4007 en de citroen C-crosser.
Volgens mij staat actueel psa nog niet ver met zowel een stekkerhybride als een uitsluitend elektrische auto.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden