Discussie: Trump POTUS 2020!
Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2020, 23:43   #1002
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
De zwarte piet doorschuiven is niet zoden aan de dijk brengen. De American Dream bestaat niet. Voor zover die ooit heeft bestaan.
Ik vond eerder jouw opmerking over conservatieve rechters de zwarte piet doorschuiven.

Terwijl de Dem Party toch bekend staat om 'n zo groot mogelijk staatsapparaat, zoveel mogelijk controle over de burger, hen zo afhankelijk mogelijk te maken van de staat dmv foodstamps ed, (zelfs rijbewijzen verstrekken aan illegalen, NY, NJ...), om verzekerd te zijn van hun stemmen, onderwijl de constitutie ondermijnend door constitutionele rechten in te perken (2A).

Nuja, ik ben er van overtuigd dat geen enkele Dem kandidaat ook maar 'n schijn van kans maakt bij de verkiezingen tegen Trump.
Tenzij de boel wederom zou gerigged worden natuurlijk, met FISA warrants, nutteloze onderzoeken & aantijgingen...en dan nog.

Behalve als - zoals ik al eerder zei - Obama ter elfder ure beslist z'n Michael in de strijd te werpen.
Dat zal dan geen makkelijke zijn.
De Obama adoratie is nog steeds levend.


PS; ik ken wat mensen die nochtans hun American Dream verwezenlijkt hebben.
Natuurlijk met hard werken & inzet, en waarschijnlijk hadden ze dat in eender welk land ook bereikt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden