Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2012, 10:09   #6
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Daar heb ik weinig zicht op. Er staan zeker racistische uitspraken in die heilige boeken van de abrahamische religies. Hoe daar mee om te gaan is een interessante vraag. Zolang de oplossing maar niet enkel de koran viseert. Of wil ik je wat übermenschgedachtengoed, racisme en pedofilie uit die andere boeken bijeen zoeken?
Ik vind in bijbel enkel verhalen OVER, nooit opdrachten TOT.
Dit in tegenstelling tot de koran die effektief in de gebiedende wijze wordt geschreven en letterlijk wordt opgevat als het rechtstreeks te volgen woord van Allah.
Als men over futiliteiten zoals diegene geciteerd op facebook een rechtszaak wil aanspannen, dan ook voor rechtstreekse ophitsingen uit heilige boekskes graag.


Citaat:
We dienen niet aan te zetten tot moslimvervolging, die mentaliteit is me wat te jaren 30. Ik had gehoopt dat niet meer terug te zien, maar de kiem van die haat tegen een heel volk of een hele religie is nog steeds aanwezig in Europa, en kan terug opbloeien. Oppassen als je dat stimuleert tegen jouw haatobject. Je kan dat niet in de hand houden.
waar leest U aanzetting tot moslimvervolging? het CGKR vervolgt niet-moslims!

Zouden de teksten op de homepage van deze site eveneens moeten verboden worden denk je? of zijn die enkel niet toegestaan als je "joden" of "ongelovigen" vervangt door "moslims"?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2012 om 10:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden