Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2011, 08:29   #42
Skjaergaard
Lokaal Raadslid
 
Skjaergaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2011
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Manneke, ga eens kijken hoe vaak zelfs NASA zijn klaarstaande raketten en shuttles op het laatste moment moet inhouden omdat het weer toch niet was wat men verwachtte. Een uur op voorhand. Hoe kan je dan een festivalweide met 60.000 man tijdig in veiligheid brengen ???? Alle bomen hakken ? Betonnen tribunes bouwen ? En wat doe je dan tegen de hagel ? Hagelkanonnen zoals in de fruitstreek ? Zelfs daar liggen nu de helft van de bomen plat door die stormhoos ! En daar waken tientallen weerradars.
Inderdaad, die raketten worden niet gelanceerd omdat men rekening houdt met het weer. Wat men op Pukkelpop niet deed. Het KMI had een waarschuwing gegeven, net als Estofex, en uren voor het onweer Pukkelpop bereikte was al duidelijk dat het onweer behoorlijk intens was. Wat de voorzorgen betreft: zie voorzorgen Maanrock.

Citaat:
Juist. En dan kom jij hier opnieuw met modder gooien naar de organisatoren die dat vliegtuigje hadden moeten neerschieten.
Argumenteren in mijn plaats en dat argument dan bekritiseren kan niet anders dan een drogreden zijn.

Citaat:
Ik had het over Pinkpop in nederland. Ligt in een aardbevingsgevoelig gebied. Overigens was er een 3-tal weken terug ook een aardbevingkje in West-Vlaanderen en in Waals-Brabant en Luik kennen ze er ook wat van ...
2,4 op de schaal van Richter? De ene aardbeving is de andere niet.

Citaat:
Laat u benoemen tot groot-organisator van zo'n festival. U bent waarlijk een groot licht. Pas op. Zo vangt u ook nog méér wind.
Ik stel alleen vast dat er op Maanrock voorzorgen genomen worden die op Pukkelpop niet werden genomen en dat de organisatie slecht geïnformeerd was over het op komst zijnde weer ('wat regen') waardoor ze er ook niet adequaat op konden reageren.

Citaat:
Daarmee ga ik akkoord. Niet met uw kamergeleerde aantijgingen jegens de voorbije organisaties.
http://www.nizkor.org/features/falla...authority.html

Als er vijf mensen omkomen en blijkt dat de organisatoren zich niets aantrokken van waarschuwingen, dan mag dat toch onderzocht worden vind ik.

Laatst gewijzigd door Skjaergaard : 20 augustus 2011 om 08:32.
Skjaergaard is offline   Met citaat antwoorden