Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2017, 15:20   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
"antiverdrinkingsplan voor de hele Middellandse zee"
Nodigden wij die uit in de EU, nee toch.

Maar nog steeds blijven er overvolle 'bootjes' de zeeën teisteren.

Vrij recent hebben de Noren nog 900 bootvluchtelingen 'gered'

Dan denk je, op uw hoofd gevallen Noren?

Nog steeds begrijpt men in Europa niet dat dit een overrompeling is om zo de EU klein te krijgen.

Uit Turkse hoek is er dan nog een clown die daar goed aan wil meedoen ondanks al de miljarden die hij gekregen heeft om ze daar te houden.

Menswaardig is wat men kan doen, die mensen aan boord van een schip laden en ze dan terug te varen naar de plaats waar ze ingescheept zijn in hun 'rubberbootjes' en ze daar terug af te zetten.

Willen ze daar ruzie maken met diegenen die hun een mooie toekomst beloofden en er veel geld voor vroegen, dat is hun probleem.

Je kan het bijna linken aan wat men in het nieuws ten berde wist te brengen,
het voedselprobleem in Afrika.

Dat is al van in 1945 aan de gang, tot vervelens toe alle dagen uitzendingen op tv van kindjes die geen eten hebben, op de straat liggen te lijden en opgegeten worden door de vliegen.

Stoppen met kinderen maken tot het daar een beetje beter loopt misschien een goed plan daar? Of is het soortbehoud of legers kweken?

Al die gelden die daar jaar en dag naartoe gegaan zijn, hulporganisaties, geld inzamel acties allemaal gestolen?

De ouders van zo'n kindjes zijn slechte mensen die alleen maar hopen dat andere mensen er compassie met zullen hebben en er geld voor zullen geven waar ze wapens met kunnen kopen?

Ik geloof daar spijtig genoeg niet meer van héél dat toneeltje wat men daar slim weet op te zetten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden