Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2014, 21:14   #387
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie gaat er hier de persoonlijke toer op, HO?

Luchtte het niet genoeg op dat je je gal op "jonge" Bourgeois hebt kunnen spuwen?

Kijk HO. Je bent het in je enthousiasme allicht "vergeten", maar het was NIET de N-VA die het van verjonging moest hebben. Dat was de SP.A.
Met Carolien Gennéz en Bruno Tobback hebben de rooien dat ook gedaan. En wat is het resultaat?
Hun partij is hopeloos verdeeld. De mandatarissen die hen restten rolden vechtend over straat. Een deel scheurde zich af. De partijtop wil van Tobback af. En last but not least: de rooien dreigen gewipt te worden uit zowel de Vlaamse als de federale regering.

Je krijgt de zak, "jonge" Tobback.
Bye bye, "jonge" Freya.
Zoek een ander bed, "jonge" Smet.
Pak je biezen, lelijke Lieten.
Kus mijn botten, vande Lanotte.
Verveel je maar dood, Anciaux.

De N-VA wil verandering. Of dat zal lukken weet ik niet. Wat ik wél weet is dat het NIET aan de N-VA zal liggen als er geen verandering komt.

Weet je nog wie dit schreef?



De grootste ontgoocheling van het jaar, de niet presterende janker, de calimero waar jij geen woord meer aan beweerde vuil te maken heeft wél een échte janker uit het schoon verdiep verjaagd, en is zélf burgemeester van Antwerpen geworden. Hij haalde 33% van de stemmen in mei l.l. en maakt kans om zowel in de Vlaamse als de federale regering te geraken.

En wat hebben de "verjongers" gepresteerd?
Ja, dat is allemaal ook zo, maar het blijft wel een janker. De laatste tijd is hij wat uitgejankt omdat hij nu ook wel beseft dat hij met janken niet veel bereikt wil hij in een federale regering komen.
Het Oosten is nu online