Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2017, 13:31   #72
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Voor uzelf zal dat inderdaad geen probleem zijn, maar voor veelpoepers als mezelf betekent dat dat meneer daar op elk moment naast mijn bed/zetel/keukentafel kan staan. Denkt u dat veel van die grietjes daar van gediend zouden zijn als er plots zo'n pervert op staat te zien? Ok, sommige wel natuurlijk maar het lijkt me toch iets waarvoor men in dat geval zelf zal willen kiezen en hier was dat duidelijk niet zo.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Het verbieden van protesten is een poging om vrijheid te herstellen?
Wat jij "protesten" noemt zijn in werkelijkheid acties om elke vorm van debat stil te leggen. Indien hun standpunten echt zoveel steek houden en die van de gewraakte sprekers te gek zijn om los te lopen, zoals de SJW's zelf beweren, dan moet het toch een koud kunstje zijn om dit aan te tonen via een debat. Maar dat doen ze dus niet. In de plaats daarvan leggen ze hun politieke tegenstanders het zwijgen op. En dat is totalitair.

Dus die censuuracties proberen te beteugelen is een stimulans van de VvMU. En niet een beknotting ervan, zoals De Morgen zo orwelliaans insinueert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Die 'zwakkelingen' daar ben je het blijkbaar mee eens want je gaf ook het voorbeeld van een profje dat zich niet liet doen door die huilertjes
Het succes van één prof maakt de anderen nog geen zwakkelingen. Iedereen zit in een andere situatie op het vlak van carrière, invloed en onafhankelijkheid.

Naar analogie: er zijn in de loop van de Amerikaanse geschiedenis in totaal 3,496 Medal of Honor ontvangers geweest. Dat maakt van de rest van het leger nog geen zwakkelingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
en die 'vredegerechten' dat is iets waar jij mee bent komen aanzetten. Louter het bestaan van een vredegerecht in Ontario is volgens jou een deel van een marxistische tendens in Noord-Amerika?
Het eufimisme "vredegerechten" is iets waar jij mee bent komen aanzetten. Gezien de scope van hun jurisdictie is het woord "gedachtenpolitie" een betere omschrijving.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Grappig dat je mij dan probeert kwalijk te nemen dat ik je daarmee uitlach.
Ik neem je helemaal niets kwalijk. Ik had ook niet door dat jij me aan het uitlachen was op een manier die verder gaat dan de gemiddelde omgangsvormen op dit forum. Moest ik daar niet tegen kunnen dan was ik hier allang weg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Nee, in plaats daarvan volg je enkel 'vloggetjes':
Ik zou graag eens van jou willen weten welke informatiebronnen ik dan wel moet raadplegen die een juistere kijk op de zaak geven. Aan welke serieuze lectuur besteed jij je kostbare vrije tijd, tussen het veelpoepen door?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Hebben uw guru's ondertussen nog geen nieuw artikeltje opgeduikeld uit een of ander lokaal gazetje, dat we moeten zien als het zoveelste teken van de complete overname van de totalitaire identitaire gendervervagende nazi-marxistische overname van onze westerse maatschappij?
De marxisten gaan onze maatschappij niet overnemen. Ze effenen alleen maar de weg voor de islam. En éénmaal die hier aan de macht is, zullen de marxisten als dank voor hun bewezen diensten de eersten zijn om tegen de muur gezet te worden, zoals is gebeurd in de Iraanse revolutie in 1979.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden