Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2019, 22:53   #88
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik zie nochtans geen enkel objectieve reden om niet de fietsen als het regent, tenzij u ook niet met de auto door de regen zou rijden.

Het probleem situeert zich wellicht vooral wij uw regenkledij uitrusting is, wat niet meer voorstelt dan een stel veredelde plastic vellen.
In een auto blijf je ongeacht kledij en evenals je bagage droog.
Ben je met het snelheidsverschil minder lang onderweg / meer tijd voor andere zaken.
Heeft wind heeft 0 invloed.
Zie je klaar door ruitewissers.
Wat u "veredelde plastic vellen" noemt, zijn toch praktisch, pakken weinig plaats in en wegen licht, in tegenstelling tot "ademende". Regen over = geen hele fietstas bagageruimte kwijt ervoor.
En dit is allemaal objectief noch subjectief, het is gewoon praktisch.
Een auto is meer welvaart dan een fiets.
Dat is het pro-argument, simpel.
En ik zeg dit als fietser die auto bijna 20 jaar terug dumpte, om in alle weer te moeten rijden voor alles.
En die al kleinere fiets-welvaart uit noodzaak moest reduceren tot zonder versnellingen en vrijloop, wegens erge slijtage en specifieke mechanische problemen resulterende uit slecht weer (regen, vriezen), en te lange herstel/onderhoudstijden. Dat spaart op termijn ook veel geld en miserie uit.

Er is een tijd geweest dat ik fruit en breekbaar spul thuis kon krijgen zonder tijdsverlies. Sinds maakten de RotCommies apartheid en voor fietsers verhoogde baan, resulterende in eindeloos gestamp over drempels, en moet ik ofwel op de autostroken rijden (en de reeksen remputten in plateaus ontwijken) ofwel langere trajecten kiezen om niet de helft van de waar weg te moeten gooien.
Diegenen die beweren dat regen of zon niet uitmaakt zijn zondagszomersmooiweertoeristen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden