Los bericht bekijken
Oud 7 april 2013, 20:39   #59
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Lulkoek. Ik heb mijn mening gegeven over dat onnozel filmpje, niet over de ontradingscampagne op zich (als er al één is). Je kunt perfect akkoord zijn met een bepaalde doelstelling én terzelfdertijd niet akkoord gaan met de manier waarop men dat doel probeert te bereiken.
Dat heb ik ook nooit beweerd. Het gaat simpelweg over uw uitlaat ivm het filmpje. De manier waarop het gepresenteerd wordt staat u niet aan en dus moet de verantwoordelijke gefusilleerd worden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Blijkbaar is dit voor sommigen in deze topic wel héél moeilijk te begrijpen.
En alweer beledigingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Wanneer je een campagne begint om (economische) vluchtelingen proberen te overtuigen niet langer naar Belgie te komen, begin je met de droge officiële mededeling dat er geen aanvragen meer worden behandeld. Idem dito wat betreft regularisaties. D�*t is het uitgangspunt waarop je verder bouwt.
Dat dit eerst gestemd moet worden in kamer en senaat, laat u er tussen uit. Als je met zo'n aankondigingen komt en dat is niet goedgekeurd door de regering, sta je te liegen.

Dit filmpje is gewoonweg mensen die hun persoonlijke afkeur voor Brussel ten toon stellen. Dit is niks officieel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Een potentiële vluchteling die dat filmpje bekijkt (mocht-ie in de gelegenheid zijn), lacht zich een breuk over een dergelijke onnozelheid en gaat vervolgens vrolijk fluitend verder zijn valies in te pakken.
Nee, dat doet u. En enkel u. Geen plaatsvervangend denken aub.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Djeezes, in een doorsnee film van K3 of Mega Mindy zit méér inhoud dan in dit gedrocht.
En alweer beledigingen voor mensen die er een andere mening op nahouden. Wat mooi van u.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden