Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2007, 11:09   #4
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Tom Jones Bekijk bericht
Om heel eerlijk te zijn. Ik heb weinig zin om samen te werken met rechtse stromingen.
U bent tenminste eerlijk, al vind ik het spijtig dat u net als velen voor u de uitgereikte hand weigert en daardoor de linkse onverdraagzaamheid bevestigt.

Zoals ik al zei, is er meer dat ons bindt dan wat ons scheidt. Als u de moeite zou doen om de stromingen in kwestie wat beter te bestuderen, zou u dat ook beseffen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Tom Jones Bekijk bericht
Ik ben voor een andere globalisatie, één die vertrekt vanuit respect voor andere culturen, mondiale rechtvaardigheid en ecologische duurzaamheid.
Je kunt ook respect hebben voor andere culturen en mondiale rechtvaardigheid en ecologische duurzaamheid nastreven zonder het belang van de culturele en ethnische identiteit te ontkennen.

Ik heb alvast oprechte bewondering voor oa de Arabische, Perzische, Japanese, Chinese en Indische culturen. Ik heb respect voor mens en dier, voor volk en natie, voor cultuur en taal. Het is juist dat respect dat mij dwingt een traditionalist te zijn en jouw internationalisme en jouw postmodernisme af te wijzen in het voordeel van de volksgemeenschap en de traditie. Internationalisme en postmodernisme leiden tot culturele en morele achteruitgang en een sterk individualisme alsook een verwatering van eeuwenoude culturele pracht.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 9 maart 2007 om 11:11.
IlluSionS667 is offline