Los bericht bekijken
Oud 7 april 2018, 23:37   #26
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Bij de thrillersaga die zich momenteel rond de Skripals begint te vormen, zou het idee van een Engelse false flag operatie me niet echt verbazen.
Het zou me zelfs niet verwonderen, als ik zou vernemen dat vader en dochter in feite nooit vergiftigd geweest zijn met dat toxisch gas en dat hun ziekenhuisopname en de hele heisa daarrond louter pro forma was, echt niet.

Want héy, surpriiise ! Volgens recente berichten zijn die twee ‘slachtoffers’ ondertussen buiten levensgevaar en zelfs aan de beterhand, terwijl dit aan hen toegediende agens 8 keer giftiger zou geweest zijn, dan waarmee die Noord-Koreaan z’n broer mee om zeep zou geholpen hebben.
Die zouden dus minstens ácht keer zo dood moeten geweest zijn, maar kijk, ze hebben het wonderwel overleefd...

Ik durf er zelfs vergif op innemen, dat we binnen enkele weken - dank zij de rondgetoeterede verslagen van het hele mediaorkest - we ‘de waarheid en niéts dan de waarheid’ zullen te weten komen, in naaldje en draadje uitgelegd door ‘de gifslachtoffers van een Russische aanslag’.
And guess who's gonna be the bad guy...
Prime time gegarandeerd.

Die hele – met slechten tape bijeengehouden - ‘bewijslast’ die de Tommies mediatiek opvoeren, blijkt bij nader inzien slechts te rusten op ‘waarschijnlijkheden en insinuaties’ die dan ook nog eens ‘geheim’ blijken te zijn. Now ain’t that a drag ?
Het hele ‘onderzoek’ bevat dus niets concreet ondersteunend en zal ook nooit iets van soliede bewijs bevatten dat - voor eender welke rechtbank dan ook -, een rechtsgeldige waarde zou bezitten.

Anyway, in deze weinig overtuigende operette snijd Europa zich hier duidelijk in eigen vingers.
De one & only die een grondig motief heeft in deze zaak en daar economisch-militair echt ‘n machtsvoordeel uit spint is de VS, die de druk op Rusland nu ‘legitiem’ kan verhogen, terwijl ‘Europa’ weeral de bonen mag vreten, business as usual.

Cold War 2.0 is net in ‘n hogere modus gezet.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 april 2018 om 23:47.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden