Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2017, 22:31   #2732
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Omtrent uw foto’s……

Vooreerst : het is werkelijk opvallend dat u zich daar in een toeristenfabriekje bevindt dat zonder omwegen omschreven kan worden als een economische woestijn : op geen enkele van de foto’s is behoudens de straatzanger met versleten schoenen en een enkele opdiener een levend mens te bekennen !

Op uw eerste drie foto’s staan twee personen afgebeeld met schrikbarend ouderwetse kleding : een wat ouder wordende vrouw met een mini-jurkje uit de jaren ‘80 (de genaamde V. ?), en een oude dikkerd in rood-wit clownspakje ( U ?).

U had eerder reeds een foto gepost uit dezelfde reeks, met name deze :

Bijlage 106032

bemerk hoeveel de vrouw in kwestie in vergelijking met de evenzeer recent geposte foto hieronder is bijgekomen……

Bijlage 106033

Uw twee laatste foto’s waarop u in shorts afgebeeld bent (één met de gitaarspeler en één zonder levende ziel) hebben duidelijk niets te maken met de eerdere foto’s in rood-wit clownspak : uw haar bijvoorbeeld (of wat er van rest) is daar duidelijk langer dan op de eerste foto’s.

Zeer terzijde : als u het mij toestaat nog één bemerking waarover ik voor het vervolg zal zwijgen…… uit uw gelaatsuitdrukking en de toestand van uw linker oog op drie eerste foto’s (vooral de tweede foto) blijkt dat u wellicht kort daarvoor een lichte ischemische beroerte hebt gehad (wij noemen het een AVC). Op uw twee laatste foto’s draagt u een zonnebril en is uw oog dus niet te zien, maar de scheve stand van uw mond bij uw glimlach op foto 4 duidt eveneens op de gevolgen van een eerdere AVC.
Uit één en ander kan afgeleid worden dat uw twee laatste foto’s een tijd (eventueel zelfs vele jaren) na de drie eerste foto’s werden genomen.
de laatste fotos zijn genomen in maart 2017 ,dat met dat rood vestje in mei 2017 er zit 2 maanden tussen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden