Los bericht bekijken
Oud 12 april 2017, 10:48   #7
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Waar ik 8bp voor kreeg bleef wel enkele weken staan in een quote. Uiteraard beschik ik daarover, dat is niet enkel naast de kwestie, maar ook toch wat fout.

In feite weet Pontifex alles maar al te goed, maar zo'n 8bp terwijl ikzelf een oproep tot politiegeweld toegeef is wel de max.


Het eerste wat ik zei was wapens thuislaten, vuisten en knuppels, police dus. Alsof de burger over wapens beschikt en zou ingrijpen wanneer er wat overgebrachte apen rond een ambassade springen??? De burger beschikt zelfs over geen wapens, dat is illegaal. Tevens staan we niet met messen voor ambassades...


Luister goed naar de woorden van zonbron. De Belgische staat heeft gefaald tijdens die ontwikkelingen, net zoals dat doorheen Europa keer op keer gebeurd wat deze 'onverklaarbare' muzeltoestanden betreft. Toch kan enkel de Belgische staat dit onwillend volk het grondgebied buitenzetten... Maar de burger uiteraard niet.

Neerslaan, buitenslagen, uitzetten... who the hell cares 'woordgebruik'? Ponti of toch nog iemand anders?

Blijft niet veel van over....

Jullie Royale verzorgt Uw soevereine staat...

Ponti een royaal forum waar alles kan...

Nogmaals. Veel geluk ermee.

Zonder soevereine zijn jullie allen jakkamo. Adios.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 12 april 2017 om 11:04.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden