Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2018, 00:18   #13
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Nog een slag in het gezicht van de VS ?

Trump & Co. met hun gebrul dat NK geen atoonwapens mocht hebben...
NK heeft Trump en de rest van de wereld goed bij hun pietje.
Kimmeke doet wat hij zinnes was te doen en niemand kan of durft hem tegen te houden.
Zolang Kim niet als eerst ergens een doel gaat beschieten, zit hij op rozen.
Als er één land NK durft aan te vallen, zitten ze in de problemen.
Niet alleen wat burgerslachtoffers betreft, maar ook wat de vluchtelingen stroom betreft naar China en Rusland, en die gaan ze niet zo maar kunnen stoppen. China weet dat, de Russen weten dat.
Economisch, is het natuurlijk andere koek.
Maar de afgedwongen boycot die er is van China naar NK toe, die wordt nu al geschonden. Dat is ook iets wat op lange duur onhoudbaar gaat worden.
China heeft NK ook nodig...

@fbpolitics, wat denk je van bovenstaande ?
Persoonlijk denk ik dat Trump ongeveer met zijn rug tegen de muur staat.
Denk je niet ?
Degelijke uiteenzetting, met inderdaad het grootste argument: de vluchtelingenstroom.

U vergeet nog een belangrijk punt: ZK en Seoel die zeer dichtbij liggen.
Zeer veel afweerwapens zetten aan de grens zal zeker helpen, is zelfs een absolute must.

Maar uiteindelijk geldt hetzelfde geldt ook voor NK: ook zij kunnen niets afschieten.
In tegenstelling tot Trump: hij heeft zeer zware niet-nucleaire bommen, 'the mother of all bombs' die weliswaar hulp nodig hebben van een vliegtuig, maar hij zal ook wel ander speelgoed hebben.
Zolang Trump het niet-nucleair speelt, zal de vluchtelingenstroom kunnen worden gestopt en Rusland + China in toom kunnen worden gehouden.

Trump kan nog steeds een blokkade op zee instellen. Ieder land dat NK dan bevoorraadt en wordt betrapt, wordt uit de vergelijking genomen.

Trump kan een deal sluiten met Rusland en China, vooral economisch en/of militair, waardoor NK wordt geïsoleerd. Gebeurt nu al in de NATO waarbij China zelfs meestemde tegen NK.

Dus ja, militair staat Trump tot op zekere hoogte met zijn rug tegen de muur, doch hetzelfde geldt voor NK.
MAAR Trump heeft nog een aantal andere troeven, die NK niet heeft, wat hem de betere kansen biedt.



Maar iemand anders, ik meende op dit forum, had ook al een lumineus idee: het droppen van flyers, gsm, en andere om het volk bewust te maken van 'den Kim'. Hierdoor wordt het regime van binnenuit veranderd.


Wat mij echter wel vragen stelt, ook al een argument van iemand anders: waarom heeft men nog geen sluipschutter naar NK gestuurd? Kans dat dit een 'one way ticket' voor hem zal zijn, is groot. Doch groot zal ook zijn plaats in de geschiedenisboeken zijn.


- - -


Off topic

Dit zou mijn post 1000 zijn. Na 1 klik, zal ik weten als ik nog 'Provinciaal Gedeputeerde' ben...
Krijg ik nu ook promotie?
Noot: het aantal posts voordat men promotie krijgt, ligt hier toch wel erg hoog... Ergens een overzichtje hiervan beschikbaar?

ADDITION
Yep: ben nu Gouverneur
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 10 januari 2018 om 00:30.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden