Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2004, 10:25   #18
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid
 
Dinosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Het vetgedrukte stuk van jouw tekst is tekenend voor de houding van alle niet-blokkers, zowel in de politiek als in de media.

Ik begrijp niet dat jullie van deze houding niet afkunnen, want het is telkens weer fout, en ondertussen maakt het weer zoveel mensen boos, waardoor het Blok weer eens een aantal aanhangers erbij mag tellen.

En dit reeds 13 jaar lang.
Het Blok zit altijd bezig over het slechte beleid van paars, over Verhofstadt etc etc. Ze zouden beter eens in eigen rangen kijken alvorens kritiek op iemand anders te leveren.

Iemand als Rob Verreycken op een lijst zetten, tart alle verbeelding. Zoals reeds eerder door iemand anders aangehaald kan ik niet begrijpen dat mensen op zo iemand nog stemmen.
Zonder wat Verreycken deed goed te praten (ik ken trouwens -blijkbaar in tegenstelling tot sommigen op dit forum - het dossier niet), meen ik hieruit te mogen besluiten dat zijn kiezers...:
1. ervan uitgaan dat een goed werkend gerecht zijn werk wel zal doen...
2. men onschuldig is tot het tegendeel bewezen is
3. het privé-leven van iemand respecteren, zelfs al is hij politicus.
4. er ook kunnen van uitgaan dat het nogal uitzonderlijk is dat een vrouw het hoederecht niet krijgt over haar kinderen en zelfs een straatverbod kreeg...
5. er gezien punt 4 ook sprake ZOU KUNNEN zijn van zelfverdediging of verdediging van de kinderen (evt. tegen ouderontvoering)...

Verder kan ik enkel opmerken dat er binnen andere partijen ook mandatarissen betrokken waren in onfrisse zaakjes (Delcroix, Kelchtermans, Pinxten,...). Een ex-premier slaagde er zelfs in zijn (ondertussen ex-) vrouw te laten opnemen in een inrichting, terwijl dat mens enkel gek was omdat ze met een tsjeef trouwde... (O.K., hij sloeg haar niet ... denk ik... )


Enfin, in normale omstandigheden kan het niet dat men een vrouw slaat... Maar sommige omstandigheden zijn nu eenmaal niet normaal. En dus dient zo'n geval onderzocht te worden.
Ingeval blijkt dat verreycken verkeerd was, moet hij er idd zijn conclusies uit trekken.

En oh ja, ik heb NIET op verreycken gestemd...
Dinosaurus is offline