Los bericht bekijken
Oud 7 april 2017, 17:11   #41
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Het is inderdaad een baarlijke, godtergende schande dat de progleuters van de VRT het rijkeluize tennis (alles kaat koet...alles kaat koet) uitzenden. En dat het tweede net, platgelegd door de besparingsidiotie van de NVA, de rolkrant moet voorwenden !
Ik schaam mij als Vlaming dat wij geen live TV-informatie krijgen over deze laffe aanslag in Zweden !
Het is alweer heel duidelijk dat wij Vlamingen in de aap gelogeerd zijn en dat de regime-zender alleen maar de "koet nieuws show" goedgekeurd door de NVA regering mag uitzenden !
In een Nederland waar Wilders zijn hete adem in de nek van de trado's blaast zijn ze eindelijk slimmer geworden en informeren het volk zoals het hoort !
Ik ben echt gedegouteerd door onze bende progressieve overheidspers-zeveraars ! Tenzij dit een politieke beslissing van de slechtse regering ooit, de NVA Michel is, en de VRT haar objectieve informatietaken niet mag opnemen ! Ook deze laatste mogelijkheid zou mij echt niet verwonderen. Sinds de NVA regering zitten we echt wel in de manipulatieve fase waar nieuws-massage en officieel fake-nieuws schering en inslag zijn !
Moet ik daaruit opmaken dat je nog niet lang de Vlaamse zenders volgt, want die poppenkast duurt daar al veel langer dan dat de NVa in de regering zit...
marie daenen is offline