Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2015, 01:19   #68
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Nu blijkt dat de piloot die de Airbus deed neerstorten een moslim (bekeerling) was, dient toch de vraag gesteld of moslims nog op vliegtuigen van niet moslim-landen toegelaten mogen worden.
Interessant, maar ik kan hier op het forum binnen de kortste keren een 15-tal namen noemen die bij hoog en bij laag zitten te beweren dat het feit dat hij moslim is (en volgens mij gewoon een vulgaire jihadist is die dan zuiver bijkomend - maar volgens mij volledig ondergeschikt - nog een en ander psychologisch en psychisch mankeerde). Jij en ik weten natuurlijk al lang dat die bekeerlingen nog het hevigst en gevaarlijkst zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
En eveneens dient overwogen of vliegtuigen of maatschappijen uit moslimlanden, nog wel in het luchtruim van niet-moslimlanden getolereerd moeten worden.

Piloten die moslim (al dan niet bekeerling) zijn horen imo al helemaal niet thuis in een cockpit van een vliegtuig van een niet-moslimland.
Absoluut mee eens, maar ge weet toch dat ge hiermee de brandstapel riskeert ? Ik hoor hier al onmiddellijk een aantal forumgangers roepen dat het feit dat hij moslim en/of bekeerling was er niets mee te maken had (feit dat hardnekkig verzwegen word), en dat hij het vliegtuig deed neerstorten omdat hij gestoord was en een inzinking had. Maar zijn bekeerlingen dan plots nog normale mensen ? Sommigen zullen nog zeggen: hij heeft geen Allez-hakt-er-maar-op-los geroepen en zijn daad is niet opgeeist dus is het geen jihadist-geval en prevaleert zijn stoornis in de bovenkamer als hoofdoorzaak.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden