Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2014, 21:21   #105
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Hallo Milquet, U hebt de controle over onze Belgische pers verloren.

De Belgische pers beschrijft voor de eerste maal onze trotse Syriegangers als terroristen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik markeer het 'betekenisvolle'...

Nieuwsblad - Belgische terrorist gedood in Syrië
15 januari 2014

Leden van een islamistische rebellenbrigader hebben in Syrië een Belgische 'terrorist' gedood. Dat meldt het in Londen gevestigde Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Het gaat om een Belg van Algerijnse afkomst die een leidende functie bij de terreurorganisatie Islamitische Staat in Irak en de Levant (ISIL) had. Zijn groep noemde hem 'emir van Sarakib'.

Volgens het Observatorium liep de Belg woensdag aan de toegang tot de stad Sarakib in een hinderlaag van de rebellen. Ook een ander lid van ISIL kwam daarbij om. Een derde terrorist zou met verwondingen naar Turkije zijn overgebracht.

'De emir van Sarakib (in de provincie Idleb) Aboel Baraa is woensdag door kogels gedood', zei Rami Abdel Rahmane, directeur van het Observatorium. Rebellen hadden postgevat in een gebouw en hebben zijn konvooi opgewacht en beschoten. 'Honderden strijders van ISIL bevinden zich nog steeds in Sarakib', aldus Abdel Rahmane.

Aboel Baraa, een Belgische Syriëstrijder, had met zelfmoordaanslagen tegen de rebellen gedreigd. De voorbije weken zijn al verschillende zelfmoordaanslagen uitgevoerd in de steden Aleppo, Idleb en Raka. Daarbij zijn tientallen rebellen omgekomen.

...

'Onze jongens' (let op: ze worden nu plotseling in onze media als terroristen vermeld) hebben leidinggevende functies binnen de organisatie ISIS en worden door de 'rebellen' afgeslacht.

Waar zijn onze jongens toch mee bezig vraag ik me af...
Een duidelijke ommekeer...

De slachtpartijen tussen de verschillende rebellengroepen en de aanstaande terugkeer van onze jongens staan waarschijnlijk in onmiddelijk verband met deze.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden