Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2019, 17:15   #4533
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Begrijpelijk. Ik wil ook geen Iran als buur.
Maar daar is helemaal geen sprake van. Het idee dat het slechts om die raketsystemen gaat klopt in ieder geval niet .Israel wil ook geen samenwerking tussen Iran en Syrië zoals die landen hebben afgesproken.
Citaat:
Als het over capaciteiten van wapensystemen gaat,

Dus, Iran en Syrië hebben een mini-Warschau gesloten?
Wat ze hebben afgesproken ziet u in mijn eerdere link.

Citaat:
Een land dat op regelmatige basis beweerd het nieuwe wapen-warm-water uitgevonden te hebben is geen bedreiging? Een land dat geleid wordt op basis van een agressieve expantionistische, thanatologische religie is geen gevaar. Nee hoor.
Iran doet iets wat volkomen normaal is , namelijk haar belangen in een ander land veilig stellen met toestemming van dat Land. Dat is geen expansionisme. Er is niets agressief aan het beleid van Iran. En sinds wanneer is het doen van uitvindingen een bedreiging ??
Als u zich zorgen maakt om dreiging van religie , dan moet u in Saudi Arabië zijn , vergeleken daarmee is Iran een mensenrechten paradijs. S.A. is zeer zwaar bewapend , en steunt religieus extremisme wereldwijd.

Iran is niet in staat om buiten haar grenzen aan te gaan vallen .
Ze zitten al jaren met militairen in Syrië , wanneer komt die aanval op Israel dan ??????? Israel heeft naar eigen zeggen al 200 aanvallen uitgevoerd in Syrië op Iranese doelen , dus wie is hier nu een dreiging ??
Citaat:
Welke theorie? Ik dacht dat het een feit was dat Iran wapensystemen en bijhorende bemanningen in Syrië had, wapensystemen die zeer veel lijken op de WO II Katyusha's. En die bijgevolg niet nuttig zijn om terroristen uit de onderduikadressen en/of en grotten te knallen.
En dat betekend zogenaamd opeens dat ze Israel gaan aanvallen . Bovendien gaat u zo maar uit van wat Israel allemaal beweert over die wapensystemen.
Lekker betrouwbare info .
Verder zijn dorpen en steden vaak het strijdtoneel in Syrië geweest, dus die raketten kunnen daar prima dienst doen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden